חברות מכבי ברדלס הרצליה בכדורעף חוזרות להתאמן. צילום צדוק בראל

"מאוד מרגש לחזור. היו כאלה שבכו": אגודות הספורט בהרצליה חזרו להתאמן, אבל יש כאלה שעדיין מחכים

שחקני אגודות הספורט בהרצליה חוזרים לשגרה תחת ההנחיות החדשות. שחקני ליגת הכדורשת והליגה למקומות עבודה מחכים עדיין לאישור משרדי הבריאות והספורט

פורסם בתאריך: 6.5.20 08:31

החל מאתמול בבוקר (שלישי) משרד הבריאות, בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, החזירו את הספורט העממי לשגרה. הוסכם כי יחד עם הפעילות בחדרי הכושר ופעילויות השחייה יפתחו לפעילות גם אולמות הספורט בערים, כרגע עבור חברי אגודות הספורט בלבד. אולמות הספורט שנפתחו הם רק אלה שעומדים בתקן התו הסגול של משרד הבריאות לאחר שהאחראים עליהם מילאו טופס ייעודי שהשיק הוועד האולימפי בישראל.

"פתחנו את אולמות הספורט לאחר שקיבלנו אישור לכך", אומר מחזיק תיק הספורט סגן ראש העיר עופר לוי לצומת השרון, "אנחנו עושים את זה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובשלב זה רק לשחקני תאגידים מורשים. זה משמח מאוד לחזור לשגרה".

מי שכבר חזר להתאמן הבוקר הוא מאמן אגדות מכבי ברדלס הרצליה בכדורעף, צדוק בראל, מועדון בו חברים כ-100 שחקנים ושחקניות בשמונה קבוצות ליגה בגילאים שונים (שתיים בליגה ארצית ושש בליגה א'). "מאוד מרגש לחזור", הוא אומר, "הישיבה בבית הטריפה את כולם. היו גם כאלה שממש בכו. יש לנו שחקנים מגיל 20 עד 70, גם כאלה בקבוצות סיכון. בחודשיים האחרונים הם הסתפקו באימונים בבית ובהליכות. כעת החזרנו אנשים לאימונים תחת ההנחיות. אנשים מאוד התרגשו כי לא נפגשנו חודשיים, חוץ מפגישות בזום. בהתחלה, בגלל שצריך חצי שעה בין קבוצה לקבוצה ולפנינו התאמנו בני הרצליה, עשינו חימום מחוץ לאולם. לצערי יכולנו להכניס רק 19 אנשים והיו אנשים שנותרו בחוץ שנאלצתי להגיד להם לחזור הביתה. הם ממש התבאסו".

זה מוזר להתאמן תחת ההנחיות החדשות?

"היה רעב מאוד גדול לכדור ולכדורעף. הם נורא רצו כבר להתאמן. כשאתה לא משחק הרבה זמן אתה צמא לאימון ולמשחקים. עשינו אימון בזוגות עם כדורים על שני חצאי מגרש. זה לא אידיאלי אבל זה עדיף מכלום. אין כמו אינטראקציה עם הכדור. היה אימון ראשון מוצלח ומרגש בתקווה שנמשיך כך. תודות למחלקת הספורט בעירייה שנתנו לחזור לשחק".

חברי אגודת מכבי ברדלס הרצליה בכדורעף חוזרים לאימונים. צילום צדוק בראל

אבל מסתבר שיש מי שאינם מרוצים מאי הכללתם בקבוצות שיכולים לחזור למגרשים. אלי הולצמן, מי שאחראי על ליגת הכדורשת בהרצליה ועל הליגה למקומות עבודה אומר: "אנחנו לא איגוד ולא שייכים לשום גוף מרכזי ספורט ולפי מה שהבנתי בינתיים לא מאפשרים לקבוצות לבוגרות ונערות וילדות לחזור להתאמן ולשחק. אני שואל למה לא לתת לאימהות בכדורשת לחזור לשחק? זו בדיחה. אם יש את אותם תנאים ואת אותו אולם ואותן בדיקות, אפשר היה גם לתת לקבוצות שלנו להתחיל להתאמן. זה מגוחך קצת".

פנית למישהו במשרדי הממשלה? אני מבין שליגת מאמאנט, המקבילה שלכם, עשו כן.

"אכן מאמאנט ואיגוד הכדורשת הם גופים דומים. ברגע שיתנו להם, צריך לתת לכולנו, חד וחלק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תמיר

    כל הכבוד על פתיחת אולמות הספורט!
    בהצלחה מכבי הרצליה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר