דולי פרטון. צילום: יח"צ
דולי פרטון. צילום: יח"צ

תושבים מתלוננים: הרעש מהברים ברחוב בן גוריון מחריש אוזניים

לטענת תושבים באזור שער העיר, הפעילות בברים דולי פרטון והרומר 22 בסופי השבוע גורמת לרעש ולהפרעה. בעלי הברים: עושים ככל יכולתנו לשמור על השקט

פורסם בתאריך: 3.10.17 18:15

תושבים המתגוררים באזור שער העיר בהרצליה מתלוננים על רעש העולה מהברים "דולי פרטון" ו"הרומר" 22" בסוף השבוע ונמשך עד לשעות הקטנות של הלילה. לטענתם, התופעה נמשכת כבר שנתיים לסירוגין, ובחודש האחרון חזרו הברים להרעיש מאוד בלילות, לאחר הפוגה שנבעה מהתערבות משטרתית. מנגד טוענים בעלי הברים, כי הם פועלים תמיד ככל שביכולתם על מנת לשמור על מנוחת השכנים ועל השקט במתחם.

שני הברים הממוקמים ברחוב בן גוריון 22 בעיר, ה"דולי פרטון" שיחגוג באוקטובר חמש שנים להקמתו וה"רומר 22" שנפתח ב-2013, נוסדו על ידי שניים מתושבי העיר, ולעתים מתקיימים בהם אירועים והופעות.

"זה סיפור שנמשך כבר שנתיים", טוען תושב מרחוב הבנים בהרצליה. "למיטב ידיעתי, בנושא הזה קיימות כבר כ-160 תלונות על הפרעות מנוחה בעיריית הרצליה, והברים  קיבלו כבר קרוב לחמישים דו"חות. הרעש מתחיל ביום חמישי וממשיך עד למוצ"ש, כשמערכות ההגברה מופעלות החל מהשעה עשר וחצי בלילה ועד השעה שתיים לפנות בוקר. מול שער העיר מתגוררת בין היתר אוכלוסייה של קשישים ומבוגרים, שהדבר הזה פשוט מרעיד להם את הבית. אני גר כחמישים מטר מהמקומות והרעש חזק עד כדי כך, שהוא פשוט מרעיד אצלי את כל הזכוכיות. במהלך השנתיים בהן הסיפור הזה נמשך, התופעה הזאת מפסיקה לתקופות מסוימות בכל פעם בה אנחנו מתלוננים במשטרה או מדברים עם העירייה, אך חוזרת שוב כעבור מספר חודשים. אני לא מסוגל להתעורר בימי ראשון בבוקר לעבודה בגלל פעילות הברים האלה. פנינו כבר עשרות פעמים לכל גורם אפשרי ולסיפור הזה עדיין אין סוף".

מבעלי ה"רומר 22", אבי סופר, נמסר בתגובה : "הבר שלנו פועל מזה שלוש שנים בהרצליה ומייצג סביבת בילוי שקטה ונעימה, וזאת על מנת לשמור על קשרי שכנות טובה עם הדיירים הגרים בסמוך. על כל תלונה שהובאה אלינו בעבר, הגבנו באופן מיידי וטיפלנו בגורם הבעייתי. אנו משתדלים לעשות את כל הניתן על מנת שאף אחד מן השכנים או עוברי האורח לא ייפגעו מהפעילות במקום ולכן כל תלונה ו/או מפגע רעש עליו נקבל תלונה יטופל באופן מיידי".

מבעלי ה"דולי פרטון", דור נצר, נמסר בתגובה: "הדולי פרטון עושים וימשיכו לעשות כל שביכולתם בכדי לשמור על מנוחת השכנים והשקט במתחם שער העיר".

מעיריית הרצליה נמסר: "עיריית הרצליה באמצעות יחידת השיטור העירוני מבצעת אכיפה משמעותית בפאבים של מתחם שער העיר. בכל פעם שהיתה חריגה  – קיבלו קנסות כבדים ואף היו מקרים בהם סגרנו את האירועים בשל הפרעה לציבור. מנהל מחלקת רישוי עסקים אף הוא עסק בנושא וחלק מבעלי המקום זומנו לשימועים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מנשה שחורי

    קוראים יקרים
    עיריית הרצליה נתנה רישיון עסק לשני מועדונים רועשים מול שכונת מגורים וגרמה במעשים אלו במשך קרוב לשנתיים בהפרעות מנוחה בלתי פוסקות בפגיעה באיכות חיים ובפרנסה של התושבים שנאלצים לישון פחות מארבע שעות בלילה ולהחזיק יום עבודה שלם התעללות בתושבים ,אנשים מבוגרים שחיים בבית שלהם בדיוק כמו בבית הסוהר שלא מסוגלים לפתוח חלון בבית וללכת לישון מעוצמת הרעש בבית שלהם ולחכות למשטרה שתגיע כדי שיוכלו ללכת לישון.
    במשטרה ובעירייה נרשמו כ 160 אירועים על הפרעת מנוחה ,בעלי העסקים קבלו כ 50 דוחות ,עברו ארבע פעמים שימוע ע"י המשטרה והעירייה ולהזכירך מעשים אלו הינם בגדר עברה פלילית ." בסעיף 40(2) לחוק העונשין, תשל"ז-1977 " אני שואל שאלה לאחר כול הממצאים והמכתבים במשך כשנתיים עיריית הרצליה מחלקת רישיון להתעלל בתושבים ? או רישיון עסק ?
    בתאריך 08.09.17 , 14:18 פעיל חב"ד בהרצליה נקנס ע"י פקח עירייה בגובה ב 730 ₪ שכול פשעו הפעיל דוכן להנחת תפילין .אנחנו הדיירים מול שער העיר סובלים מבעלי מועדונים אשר מתעללים בתושבים מרעש של מערכות הגברה כשנתיים ובעלי העסקים עוברים על חוק רישוי עסקים ,חוק איכות הסביבה, והעברה מוגדרת בספר החוקים של מדינת ישראל כעברה פלילית אותם בעלי העסקים לא קיבלו אפילו דוח אחד מעיריית הרצליה מסיבה פשוטה דוח משטרה בתעריף מוזל יותר בסך 320 ₪ ואילו דוח עירייה בסך 730 ₪ דבר שני יש ניגוד אינטרסים שעיריית הרצליה מהווה האב הרוחני של המועדונים והכיצד ימלאו להם דוחות אז עיריית הרצליה מגלגלת את הבעיה שהם בעצמם יצרו מול התושבים אל משטרת הרצליה. בכול פעם שאני מגיע להתלונן בעירייה מסתכלים עליי כפרוסת לחם ומורחים אותי בכול פעם בסיפור אחר. תשתו הרבה מים וחג שמח לכולם.
    . (תהילים פרק צד. ג . עַד מָתַי רְשָׁעִים ה' עַד מָתַי רְשָׁעִים יַעֲלזוּ)

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיריית הרצלייה בעצמה מארגנת אירועים מאד רועשים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר