מחשבים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מחשבים. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

המנהלת פרסמה פוסט לתרומות מחשבים לבית הספר

בפוסט שהעלתה השבוע לפייסבוק ביקשה מנהלת בית הספר "בן צבי" עזרה בתרומות מחשבים. עיריית הרצליה: העירייה ומשרד החינוך אחראים להספקת ציוד לבתי הספר

פורסם בתאריך: 4.10.17 07:25

מנהלת בית הספר היסודי 'בן צבי' בהרצליה, רדית ברוך, פרסמה השבוע פוסט בפייסבוק לפיו היא מחפשת תרומות מחשבים לבית הספר. הפוסט זכה לתגובות שנויות במחלוקת ברשת. מצד אחד נטען שאופן פעולה כזה אינו ראוי וגם בעייתי מכיוון שאין לדעת מה תכולת המחשבים המסופקים לבית הספר מגורם פרטי ואם נותרו בהם חומרים לא ראויים ותוכנות מסוכנות. מאידך נטען, כי מדובר ב"הגדלת ראש" וביוזמה שיש לעודד. בנוסף, גרר הפוסט ביקורת מסוימת על שיקול הדעת שמפעילה עיריית הרצליה באופן בו היא מתעדפת חלוקת תקציבים.

"עצוב שבשנת 2017 בהרצליה נאלצות מנהלות בתי ספר לקבץ תרומות לצורך מחשבים לתלמידים", נטען בביקורת כלפי עיריית הרצליה באחת התגובות על הפוסט שפורסם.

"רק רוצה להאיר את עיננו שבארה"ב ובקנדה מאד מקובל שביה"ס מתרימים עבור עצמם, עושים ארועי התרמה להורים, שולחים את הילדים למכור שוקולדים מדלת לדלת ועוד. אני לא אומרת שלא צריך להפנות עוד תקציבים מהעיריות לביה"ס, אבל גם לא צריך להיבהל כל כך מיוזמות של מנהלת ביה״ס", נטען בתגובה אחרת.

"ראשית, אין ספק שהפוסט הזה פורסם בתום לב על ידי אותה מנהלת. שנית, אין ספק כי עדיף ולא היה מפורסם", אמר סגן יו"ר ועד ההורים העירוני בהרצליה, ליאור לזר. "כאשר ישנה בעיה של מחסור בציוד, לא זאת הדרך הראויה לפתור אותה, גם אם מדובר בפוסט פרטי. כאשר ישנה בעיה מסוג זה, הפתרון המיטבי עבורה הוא שיתוף פעולה בין מנהלת בית הספר, ועד ההורים הבית ספרי, ועד ההורים העירוני, אגף החינוך ועיריית הרצליה. יחד, הגופים הללו יודעים תמיד לתת את הפיתרון הנדרש. נתקלנו לא פעם במצבים של חוסר ציוד כזה או אחר שמנהלות ובתי ספר היו צריכים, ועד היום אגף החינוך ועיריית הרצליה היו תמיד קשובים לנושא. לא ידענו על המחסור הזה קודם לכן, ולו ידענו, אני יכול להגיד שבבתי ספר אחרים כאשר היה מחסור, פנינו לאגף החינוך והדברים נפתרו".

מדוברות עיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה ומשרד החינוך הם הגורמים האחראים להספקת ציוד פדגוגי לבית הספר. הנושא הובהר למנהלת והפוסט הוסר".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר