ניקיטה בן עמי ואחת מיצירותיה
ניקיטה בן עמי ואחת מיצירותיה

במסגרת פרויקט "אמנות 500 מטר מהבית": ניקיטה בן עמי תציג את יצירותיה ליד ביתה בהרצליה

בן עמי תציג ליד ביתה ברחוב האשל 40 אוסף פריטים שיצרה בהשראת עולם הקולנוע, במסגרת פרויקט ארצי של עמותת יוניטי ארט לקידום האמנים והאמנות גם בימי הסגר

פורסם בתאריך: 24.9.20 08:36

בצל הסגר ייצאו היום (יום חמישי) בשעה 18:00 מאות אמנים בערים ויישובים שונים רחבי הארץ מביתם ויציגו את יצירותיהם ברחוב שבו הם מתגוררים, כחלק מהפרויקט החברתי "להראות ולהיראות" למען קידום האומנים בישראל של עמותת יוניטי ארט. בהתאם להנחיות תו הסגול, הציבור שמתגורר במרחק של עד ק"מ ממקום התערוכה ברחוב מוזמן להיחשף ליצירות של האמנים כשהמטרה היא לרומם את מצב רוחם. הסלוגן של הפרויקט הוא: "אומנות 500 מטר מהבית ומציגים ולא מוכרים".

אחת מהמשתתפים בפרויקט היא האמנית ניקיטה בן עמי, בת 50 מהרצליה, שתציג ליד ביתה ברחוב האשל 40 בהרצליה אוסף פריטים שיצרה בהשראת עולם הקולנוע. לבן עמי יש סטודיו משלה בנווה צדק בתל אביב ובימים אלו היא עובדת על תערוכה שתשלב תכשיטים וציורים מעשי ידיה.

יצירה של ניקיטה בן עמי

יו"ר עמותת יונייטי ארט מריה פרייגר אמרה :"זו אינה מחאה, אנחנו יוצרים אומנות ובתקופה קשה זו רוצים להעלות את מצב הרוח של העם. להראות ולהיראות! בישראל יש אלפי יוצרים מוכשרים וגם בימי סגר אנחנו רוצים לתת להם במה. כחלק ממדיניות זו בזמן הסגר, גלריית יוניטי ארט תפעל במתכונת תערוכות וירטואליות ותערוכות קטנות ברחוב, על מנת לחשוף בפני עוברים ושבים יצירות חדשות של אמונים. כמו כן נעמיד עמדה עם ברכות שנה טובה במטרה להרים את המורל".

נציין כי עמותת יוניטי ארט נוסדה ב-2014 על ידי מריה פרייגר כעמותה ללא כוונות רווח במטרה לסייע לאמנים ישראלים ולתמוך בהם במגוון תחומים, לקדם אומנות, תרבות וחינוך בישראל. לעמותה יש גלריה ברחוב דוד רזיאל 6 ביפו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר