המתחם המסחרי בהרצליה הילס. צילום גלעד קוולרצ'יק

למרות המשבר: שתי מסעדות חדשות ייפתחו בהרצליה

מסעדת ההמבורגרים מוזס שופ ומסעדת הדגים החיפאית אבו זיד פותחות סניפים חדשים במתחם המסחרי בפרויקט הרצליה הילס

פורסם בתאריך: 30.9.20 07:55

חברת הנדל"ן אזורים וחברת עופר השקעות, מקימות פרויקט הרצליה הילס בשכונת הרצליה ב', הודיעו שחתמו על שתי עסקאות לפתיחת מסעדות חדשות במתחם המסחרי בפרויקט. העסקה הראשונה, הודיעו החברות, נחתמה עם רשת מוזס לפתיחת סניף של מסעדת ההמבורגרים "MOSES SHOP". הסניף ישתרע על פני שטח של 80 מ"ר וצפוי להיפתח בחודש נובמבר השנה במתכונת של משלוחים, טייק אווי וישיבה בחוץ.

מסעדה חדשה שתפעל במתחם המסחרי בפרויקט היא מסעדת הדגים ופירות הים מחיפה אבו זייד, שחתמה על הסכם להשכרת שטח של 255 מ"ר לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות ובימים אלו החלו העבודות לקראת פתיחתה הצפויה בחודש פברואר 2021.

מאזורים נמסר שעסקאות אלו מצטרפות למסעדות אחרות שפועלות במקום, בהם מסעדת נונו ומימי, סושי רום וחומוס כספי, וכן חנות האוכל המוכן קומפנייא, בוטיק האוכל המזווה וחנות לממכר דגים שנפתחה במקום לאחרונה. במקום פועלת גם מכבסה ("קלינרס") וסופרמרקט ("סופר הילס).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המכלאה הכי יקרה בישראל. אין גישה נורמלית, אין חניה מיקם גיאוגרפי מחורבן עם רעש בלתי פוסק, בידוד מכל חלק אחר של העיר. עוד מעט תקבלו גם יציאה מאיילון דרום ואז תחשבו עןד פעם למה בכלל רציתם לגור שם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר