עימות בין פקחים לתושבים בהרצליה. שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

עימות אלים בין תושבים לפקחים שהגיעו לאכוף את הנחיות הקורונה. צפו בסרטון

התקרית אירעה ברחוב בן גוריון. "אנשי אכיפת החוק הותקפו פיזית ומילולית על ידי מספר אנשים", מסרה העירייה. מהמשטרה נמסר: "אחים של בעל עסק שקיבל דוח תקפו פקחים ושוטרים ואיימו עליהם"

פורסם בתאריך: 30.9.20 19:08

עימות אלים בין פקחי העירייה שהגיעו לאכוף את הנחיות התו הסגול, לבין תושבים, אירע היום לפנות ערב ברחוב בן גוריון במרכז העיר הרצליה. כך לפי סרטון שמופץ ברשתות החברתיות בעיר.

צפו בסרטון (נשמח לתת קרדיט לצלם, אנא פנו למערכת): 

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בימים אלו פועלים צוותי אכיפת החוק לילות כימים על מנת לשמור על בריאות הציבור. באירוע זה, יחידת האכיפה העירונית, בשיתוף משטרת ישראל, קיימה אכיפה במרכז העיר, על מנת לוודא כי הציבור ובעלי העסקים מתנהלים בהתאם לתקנות הקורונה במטרה למנוע הגידול בתחלואה. במהלך הפעילות, כאשר נמצא לכאורה שאחד העסקים לא מתנהל בהתאם לתקנות ופוגע בבריאות הציבור, ביצע צוות האכיפה פעולות בהתאם לחוק. אנשי אכיפת החוק הותקפו פיזית ומילולית על ידי מספר אנשים. כלל המעורבים עוכבו ומתקיימת חקירת משטרה. עיריית הרצליה רואה בחומרה את גילוי האלימות כלפי מי שבאים להגן על שלום הציבור, לאכוף את הסדר והחוק ולשמור על בריאות כולנו".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר בפעילות אכיפת תו סגול במרכז העיר הרצליה שבוצע על ידי השיטור העירוני במהלך היום. בשעות אחה"צ נרשם דוח על ידי פקח עירוני לבעל עסק ברחוב בן גוריון בהרצליה בגין הפרת תקנות התו הסגול בבית העסק שלו. מדובר בבית עסק אשר בבוקר הוזהר על ידי הפיקוח העירוני בשל אי עמידה בתקנות ונאמר לבעל העסק כי תתבצע ביקורת חוזרת בשעה 16:00. לאחר רישום הדוח המשיכו הפקחים לעסקים סמוכים, ואז הגיעו אחים מהעסק שקיבל את הדוח והחלו להתעמת עם הפקחים והשוטרים (שני פקחים ושוטר). אחד האחים איים על השוטר והפקחים ובתגובה לכך השוטר עצר אותו בגין איומים.
בעת העברת העצור לניידת, שני אחיו החלו לתקוף את הפקחים והשוטר. המאיים ושני החשודים הנוספים שתקפו את הפקחים והשוטר נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה. נדגיש, המשטרה רואה בחומרה רבה אירוע זה של תקיפת פקחים ושוטרים המבצעים מלאכתם. התוקפים כאמור נעצרו וימוצה עימם הדין".

קיראו עוד:

"ננקוט יד קשה": העירייה עוברת מאזהרות לקנסות למפירי הנחיות הקורונה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר