הפגנה להחזרת הספורט ברחבת עיריית הרצליה. צילום: צדוק בראל
הפגנה להחזרת הספורט ברחבת עיריית הרצליה. צילום: צדוק בראל

מחאה בהרצליה נגד השבתת הספורט בישראל: "תתחילו לשחרר, ייצא לנו דור של זומבים"

צדוק בראל, מארגן ההפגנה בהרצליה ומייסד ומנכ"ל המועדון המקומי מכבי ברדלס: "ילדים, נוער ובוגרים, נשים וגברים, יושבים כבר חודש בבית ללא מעש. אנשים הגיעו למצבים נפשיים מאוד קשים ופשוט מתחרפנים"

פורסם בתאריך: 11.10.20 18:48

בשעה זו מוחים ברחבת בניין עיריית הרצליה חברי מועדון מכבי ברדלס הרצליה נגד השבתת הספורט בישראל. הם קוראים להחזרת אימוני ומשחקי הספורט בארץ כחלק ממחאה ארצית שמתקיימת בכמה מוקדים ברחבי הארץ בו-זמנית החל מהשעה 18:30.

"המחאה היא של כל ענפי הספורט והיא א-פוליטית ושקטה ללא התלהמות", אומר צדוק בראל, מארגן ההפגנה בהרצליה ומייסד ומנכ"ל מועדון מכבי ברדלס הרצליה, "ילדים, נוער ובוגרים, נשים וגברים, יושבים כבר חודש בבית ללא מעש. הליכות ואימונים בבית זה לא פתרון. אנשים הגיעו למצבים נפשיים מאוד קשים ופשוט מתחרפנים ואנחנו מדברים עם כולם ומנסים לעודד אותם. הספורט איחד וחיזק מאוד את כולם. יש לנו 120 שחקנים פעילים במועדון, תשע קבוצות, ועבור רבים מהם כדורעף הוא כל החיים. הבטיחו לנו בממשלה שעד שמחת תורה יפתחו את הסגר אבל אין אופק ולא אומרים לנו מתי יפתחו את הסגר. היינו עכשיו צריכים להיות בעיצומן של הליגות התחרותיות של האיגוד והכל נקטע באיבחת חרב. זה חסר לנו מאוד, זה לא רק עשיית הספורט זה גם האינטראקציה החברתית של הקבוצות".

בראל מוסיף: "כל מה שאנחנו רוצים זה לחזור לאימונים ולמשחקים. הגיעו מים עד נפש וזו לא קלישאה. אולי בעירייה יתעוררו, יפתחו לנו קצת אולמות ויאפשרו לנו להתאמן, כמובן תחת ההנחיות. אני חייב לציין שלנו במועדון לא היה מקרה אחד של הדבקה מאז פרוץ המגפה. זה משחק של שש מול שש על רשת ואף אחד לא נוגע אחד בשני. זה המשחק הכי פחות מסוכן מבחינת סיכויי הדבקה. אין שום היגיון בסגירת ענף הכדורעף, כמו גם שחייה. ליגת העל חוזרת בשבוע הבא ומה איתנו החובבים? אלה שעושים ספורט בשביל הבריאות, הכיף והנשמה? מה איתנו? זו הזעקה שלנו והיא מוצדקת לחלוטין. היינו שלושה שבועות בסגר. די! תתחילו לשחרר אחרת מכל הסיפור הזה ייצא לנו דור של זומבים. זה נזק לשנים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שמעון

    ראש עיר שנותן הסתה חילונית במה שמפריע לקהילת נוף ים שרוצה ביתכנסת ים הרב החבדי ומאפשר לחברי ועד שונאי דת לרמטס ולהשפיל 35חברי קהילה .ללח ומאפשר חצי שנה של עינוי וסבלללא א רחם.של אנשים מלאי שינאה שרודפים את הרב המסור וקבוצת תושבים מכאן על רצנם להתפלל .. אין אוזנו ואוזן העיריה קשהת למצוקת התושבים שרוצים ביכנס עם השליח …אתה לא קשוב לאנשי עירך קוראים לפדלון להתפטר לא רוצים אותך יותר

  2. אורן

    ספורט זה חלק בלתי נפרד מכולנו אבל כמה מצער כי מועדון הברדלס רובו ככולו כלל אינם תושבי העיר אלא מישובים אחרים. נכון המחאה חשובה אבל תושבי הרצליה מעל לכל "עניי עירך קודמים".

  3. נדב

    אורן תעות בידכה כל השחקנים למעת שחקני הפועל גלגוליה כולם גרים בהרצליה בשכונת נבה עמל. צדוק בראל המקים היוזם והאיש החיה מאחורי הליגה אני לא מאמין שהוא יתעדף לו את פתח מראכות רק את אניי ירכה .צדוק שיך ומיציג אגודת הפועל. צדוק אדום בלב ובנשמה

  4. דודו.ד

    חוזרים לפעילות בעה של בני הרצליה
    אגודה השורשית מקומית שלנו
    כן לספורט
    לא לקורונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר