משפחת בר יושפט
משפחת בר יושפט

סוכה אחת ביום: הסוכה של ענבר ובריו בר יושפט

כשאחד מבני הזוג עורך הופעות לילדים והשני מפעיל צהרון, תהיו בטוחים שלילדים שלכם לא ישעמם בסוכה הצבעונית של בריו וענבר

פורסם בתאריך: 9.10.17 15:37

בריו וענבר בר יושפט משכונת נווה עמל בהרצליה מקימים סוכה בחצר ביתם כבר במשך כמה שנים, כחלק מהמסורת המשפחתית. במהלך השנתיים האחרונות לוקחת המשפחה חלק גם בפעילות האושפיזין שמקיים מתנ"ס נווה עמל לכבוד חג הסוכות, במסגרתה עוברים ומתארחים חברי הקהילה בתחנות בסוכות שונות, כאשר בכל אחת מהן מתקיימת פעילות ייחודית. קבוצת הפעילים "עמליה", היוזמת אירועים בשכונה בשיתוף המתנ"ס המקומי, היא שעומדת מאחורי האושפיזין השכונתי בנווה עמל.

בריו וענבר, המתגוררים בשכונה מזה תשע שנים, הם זוג הורים לשלושה ילדים: יובל בן ה-11, אוריה בן השמונה ושי לי בת השלוש. בריו הוא אומן ילדים המקיים מופעים ייחודיים בימי הולדת ואירועים שונים, ענבר היא בעלת צהרון הפועל בשכונה מזה שבע שנים ומטפלת בדיקור ובהילינג. אין ספק כי הפעילות המתקיימת בסוכתם מושפעת מאוד מהאופי של הזוג המיוחד.

משפחת בר יושפט

משפחת בר יושפט

"גם השנה נארח בסוכה הורים וילדים שמעוניינים להגיע לפעילויות יצירה שונות, בהן הפרחת בועות סבון, פעילות עם דפי צביעה ופעילות של פיסול מפלסטלינה, בה נפסל בין היתר גם את ארבעת המינים", מספרת ענבר. "זה היה ממש נחמד בשנה שעברה וחשבנו שיהיה נחמד מאוד לעשות את זה גם השנה".

ענבר מספרת כי את הסוכה מתחילה המשפחה לבנות בכל שנה עם סיום יום הכיפורים. "ישר לאחר תקיעת השופר אנחנו מגיעים מבית הכנסת ומקימים את הסוכה. אנחנו לא ישנים בסוכה, אלא אוכלים בה ובעיקר היא משמשת לאירוח. הקמת הסוכה היא אחד הדברים שהם סופר-כיפיים ועוברים במסורת המשפחתית. בכל שנה הילדים מקשטים אותה וזה יוצא פשוט מקסים, אז השנה אפילו החלטנו שלא נקנה בכלל קישוטים, אלא נתלה אך ורק את הקישוטים של הילדים. כל הילדים של הצהרון נרתמו לעניין ועשו פה כל מיני יצירות מקסימות שתלינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר