גרירת רכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
גרירת רכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

השתמש ברכב גרר כדי לגנוב מכוניות באזור הרצליה

המשטרה עצרה תושב חיפה החשוד כי גנב מכוניות עם רכב גרר. הוא אותר בסינמה סיטי גלילות עם רכב גנוב בעקבות תלונה על גניבת מכונית ברכבת הרצליה

פורסם בתאריך: 17.10.17 17:42

בעקבות תלונה על גניבת רכב מחניון הרכבת בהרצליה, המשטרה עצרה חשוד בגניבת רכבים באמצעות גרר. מעצרו של החשוד, תושב חיפה בשנות הארבעים לחייו, הוארך עד ליום ראשון.

ביום א' ה- 8.10.17 התקבלה במשטרה תלונה בגין גניבת רכב מחניון הרכבת בהרצליה. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, בעקבותיה החוקרים הצליחו להתחקות אחר פרטי בעלי הגרר שהיה מעורב בגניבת הרכב. יומיים לאחר מכן אותר אותו הנהג בחניון הסינמה סיטי ברמת השרון, כאשר שוטרים שהיו במקום, הבחינו בו כשהוא תר אחר מכוניות ומעורר חשד בהתנהגותו.

זמן קצר לאחר מכן, נראה הנהג כשהוא גורר מהחניון בסינמה סיטי רכב מסוג סיאט ליאון. כשסיים להרים את הרכב באמצעות הגרר, נסע מהמקום. בלשי המשטרה יצרו קשר טלפוני עם בעל הרכב, שאישר כי לא הזמין גרר למכוניתו. בכך הפכה פעילותם של השוטרים מסמויה לגלויה והם סימנו לנהג הגרר לעצור. הנהג לא שעה לבקשתם והחל לנהוג במהירות מואצת, כשהוא מנסה להימלט מהמשטרה, עד שהגיע לתל אביב, שם נעצר.

החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בת"א. מעצרו הוארך מעת לעת עד שנקבע ליום ראשון ה-22.10.17.

מדוברות המשטרה נמסר: "נעצר החשוד והחקירה בעניינו נמשכת. משטרת ישראל הפעילה אמצעים טכנולוגיים באיתור זהות נהג הגרר ובאיתורו, הכל לשם שמירה על רכושו של הציבור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר