הכניסה לסמטה שנחסמה
הכניסה לסמטה שנחסמה

תושבים ביד התשעה דורשים מהעירייה להסיר מחסום שהניחה במגרש

דיירים ברחוב זיסו בשכונה פנו לעירייה כדי שתסיר עמודים שהונחו בכניסה למגרש אשר שימש אותם כחנייה

פורסם בתאריך: 23.10.17 15:25

דיירי הבניינים 1 ו-3 ברחוב זיסו בשכונת יד התשעה חתמו על עצומה המיועדת להישלח לראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בבקשה להוציא את עמודי הברזל שהציבה העירייה ברחוב הרי גולן 4, בכניסה למגרש הגובל בבנייני מגוריהם ושימש אותם בעבר כמגרש חניה.

השטח המדובר הוא מעין סמטה היוצאת מרחוב הרי גולן אותה כיסתה אדמת כורכר טרם השיפוץ לפני כשלושה חודשים ובה שני בתי כנסת, מקווה וגן ילדים. לדברי חברים בועד השכונה, לפני כשנה פנה הועד לאגף שאיפ"ה בעיריית הרצליה בבקשה לרצף את המקום כ"רחוב הולנדי". בחודש יוני האחרון החלו לבצע עבודות במקום לריצוף הסמטה, אך התושבים הופתעו לגלות, שבסיומן הוצבו עמודי ברזל החוסמים את הכניסה לשטח.

 

תושבי השכונה מספרים על מצוקת חניה קשה באזור וטוענים כי בעבר מגרש זה שימש אותם כחניון. בעבר טענו תושבים בשכונה כי הכניסה לשטח האמור נחסמה בעקבות בקשות של תושבים שומרי שבת, שכן כאמור בסמטה פועלים בתי כנסת ומקווה.

"על העצומה חתמו דיירי שני הבניינים הגובלים בשטח", מסביר חבר בועד השכונה, שמוליק ניסים. "אף אחד מהם לא מעוניין במחסום. אין חניה באזור. אנשים חונים על המדרכות, חונים על מעברי החציה, משאירים טלפונים אחד לשני במעין הסכמה. המון פעמים אנחנו נתקלים בבעיות בגלל זה. לדוגמא, אחד השכנים פנה אלי וסיפר שמישהו חסם אותו כך שעד עשר בבוקר הוא לא יכל לצאת לעבודה. המגרש הזה היה מספק חניה לתושבים המתגוררים בשכונה, בפרט לאלו הגרים בסמוך אליו, ובנוסף לאנשים המגיעים ללמוד בבתי הכנסת".

ניסים מספר, כי לאחר הנחת המחסום יצרו נהגים פתח למגרש באופן פיראטי, ומשם נכנסים אליו כלי רכב באופן שמסכן את הולכי הרגל במקום. "משם עולים הרכבים על מדשאות כדי להיכנס וזה מעבר לא בטיחותי ומסוכן, בייחוד לאור העובדה שבמקום ישנו גן ילדים. עוברות שם נשים עם עגלות ולנהגים אין די שדה ראייה כדי להבחין בהן מהכניסה הזו".

מעיריית הרצליה טרם נמסרה תגובה בנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר