הבובה תלויה מגשר. צילום פרטי
הבובה תלויה מגשר. צילום פרטי

א' זה אבא, ב' זה בובה: אבות גרושים תלו בובה מגשר כמחאה

בובה תלויה מגשר ביציאה מהרצליה בכביש החוף גרמה לבהלה, מאחורי הפעולה עומדים אבות גרושים. "צריך לברך שמדובר בבובה ולא באב שהתאבד"

פורסם בתאריך: 1.11.17 12:13

בובה תלוי מגשר ביציאה מהרצליה גרמה לבהלה ומשכה את תשומת לבם של נהגים שנסעו ביציאה מהרצליה צפונה בכביש החוף. מדובר בפעולה מקמפיין של אבות גרושים הרוצים להפנות את תשומת הלב הציבורית למצבם המשפטי לאחר הגירושים. בובה דומה נתלתה באזור פתח תקווה.

"מדובר בפעילות של אבות גרושים. יש פה בעיה מערכתית לפיה לא מכירים באבהות של גברים לאחר הליכי פרידה וגירושים", אמר אמיר שיפרמן, מקים תנועת "א' זה אבא". "צריך לברך שמדובר בבובה ולא באדם שתלה עצמו או קפץ מגשר. אני עומד בראש תנועה שמונה מעל 20 אלף איש וכל יום אני נחשף לפרסומים על אבות שנכנסים לבית המשפט ולא יוצאים באותה הצורה. הם נאלצים להוכיח אבהות, להיאבק על הילדים שלהם.

ואם חלילה תגרום הפעולה הזו לתאונת דרכים ולנפגעים?

"אני לא חושב שהסיטואציה הזו שונה משילוט חוצות. ההבדל בין השניים הוא שכאשר מישהו תולה שלט חוצות ומשלם עליו הרבה כסף, זה מבורך כי זה משרת איזה אינטרס. אבל כשמדובר בחבורת אבות גרושים, שהפעולה שלהם לא משרתת שום אינטרס, כולם קמים על הרגליים ומנסים להציג את הדברים באופן שלילי, וזה פסול. בניגוד לשלטי חוצות, שמנסים לייפות את המציאות ולמכור, הפעולה הזו ממחישה עוול שקורה בתוכנו ומתממש. מצבם של האבות במדינה שלנו הוא כמו חבית חומר נפץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר