בית המשפט בהרצליה. צילום: עזרא לוי
בית המשפט בהרצליה. צילום: עזרא לוי

חברת הביטוח תפצה שומר שנפגע בתאונת דרכים ב-480 אלף שקלים

בבית משפט השלום בהרצליה נפסק כי שומר בן 70 שנפגע לפני שלוש שנים, יפוצה על ידי חברת הביטוח שלמה סיקס עד גיל 76

פורסם בתאריך: 7.11.17 14:14

סגן נשיא בית משפט השלום בהרצליה, השופט יחזקאל הראל, פסק כי א', שומר בן 70 מרמת השרון שנפגע לפני כשלוש שנים בתאונת דרכים, יקבל פיצוי על אבדן השתכרות עד גיל 76. בפסיקתו ציין השופט הראל כי השתכנע שלאור מצבו הכלכלי חייב התובע לעבוד כשומר למרות שהוא מתקשה לעמוד על רגליו.

כך עולה מפסיקת השופט יחזקאל הראל, סגן נשיא בית משפט השלום בהרצליה, בעקבות תביעה שהגיש הקשיש, נגד חברת הביטוח שלמה סיקס באמצעות עו"ד בנו גליקמן.

א', שעד למועד התאונה עזר במפעל המזון של בנו באזור השרון, נפגע בגיל 67 בתאונת דרכים. כתוצאה מהתאונה נגרמו לו שברים בברך ובכתף והוא נאלץ לעבור מספר ניתוחים לקיבוע השברים. מומחה בית המשפט קבע לו כ-47% נכות לצמיתות. כיוון שעסק המזון של בנו נקלע לקשיים ונסגר בסמוך לאחר התאונה והתובע לא היה רשום כעובד בעסק, טענה חברת הביטוח שלמה סיקס כי לא מגיע לו פיצוי בגין אבדן שכר בעבר, ובוודאי לא עבור אבדן השתכרות בעתיד, מכיוון שבאותה תקופה התובע היה פנסיונר מובטל.

בא כוחו של התובע, עו"ד בנו גליקמן, העוסק בנזקי גוף, הצליח לשכנע את בית המשפט כי עד קריסת עסק המזון שפרנס את המשפחה, התובע עבד בעסק המזון של בנו וכי אחרי הקריסה, חרף מגבלותיו, הוא היה חייב לשוב למעגל העבודה. עוד טען כי אילולא התאונה, התובע יכול היה להמשיך ולעבוד עוד שנים רבות.

בפסק דינו קבע השופט הראל כי הוא שוכנע שלתובע תעצומות נפש רבות שאפשרו לו לשוב לעבודה חרף מגבלותיו המשמעותיות וקבע כי התובע יכול היה לעבוד ויעבוד עד גיל 76. השופט הראל פסק כי על חברת הביטוח לשלם לתובע פיצויים בסך כ-480 אלף שקלים בגין הפסד השתכרות בעבר ובעתיד עד גיל 76, וכן עבור כאב וסבל, אבדן הפרשות מעביד לפנסיה, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות והוצאות נסיעה ושכר טרחת עורך דין.

עורך הדין בנו גליקמן. צילום ליהי אדל חסון

עורך הדין בנו גליקמן. צילום ליהי אדל חסון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר