רחוב אריק איינשטיין, הרצליה הילס, צילום שרון יונתן
רחוב אריק איינשטיין, הרצליה הילס, צילום שרון יונתן

עשר שעות, 11 מקומות: בהרצליה הילס הגזימו עם השילוט של פריקת סחורה בלבד

תושבים מתלוננים על כך שברחוב יחסית קצר מוקצים מקומות חניה רבים לפריקת סחורה בלבד על חשבון חניה לציבור הרחב. ומה אומרים בעירייה? "אנו בוחנים את הנושא"

פורסם בתאריך: 6.12.22 08:43

כמה מקומות חניה צריך להקצות עבור פריקת סחורה ולכמה זמן בקטע רחוב לא ארוך במיוחד? איציק, תושב הרצליה, סבור כי במתחם הרצליה הילס בהרצליה ב', עיריית הרצליה לקחה את העניין צעד אחד יותר מדי וזה בא על חשבון מקומות חניה לציבור הרחב.

איציק מסביר: "ברחוב אריק איינשטיין במתחם הרצליה הילס שבהרצליה ב', שהפך לאחרונה לחד סטרי, יש חניה משני צידי הכביש, אבל הבעיה היא שיש שלושה קטעים בהם החניה מיועדת לפריקת סחורה למסעדות וחנויות ברחוב במשך כל שעות היום, משעה 8:30 בבוקר ועד 18:30 בערב. לא ברור מדוע על רחוב שאורכו בערך 150 מטרים צריך להקצות כל כך הרבה מקומות חניה לפריקת סחורות ועוד למשך 10 שעות ברציפות. אפשר להקציב מספר שעות לפריקת סחורה בבוקר ואולי גם בצהריים, אבל 10 שעות ברציפות זה בהחלט לא הגיוני. מה שקורה בפועל הוא שתושבים, שמגיעים למסעדות ולחנויות במתחם, חונים במקומות חניה אלו כי אין להם ברירה אחרת ומקבלים כמובן קנסות. הגיע הזמן שהעירייה תעשה משהו בעניין כדי להיטיב עם הציבור הרחב ולא תעשיר את קופתה בגין מתן קנסות מיותרים".

 

מבדיקת "צומת השרון" עולה כי לאורך הרחוב יש שלושה מקטעים לפריקת סחורות בשעות שציין התושב: המקטע הראשון בכניסה לרחוב מצד ימין (מול מסעדת "נונו"), בו אסורה החניה לאורך 30 מטרים (5 מקומות חניה) פרט כמובן לפריקת סחורה. לאחר שקטע זה מסתיים, בצד השני של הכביש מתחיל קטע נוסף לאורך 18 מטרים (3 מקומות חניה). המקטע השלישי נמצא לקראת סוף הרחוב (קצת לפני מסעדת "שפרה ג'מיל") וגם בו נגרעים שלושה מקומות חניה מהציבור הרחב בשל חניה לפריקת סחורה בלבד באותן שעות, כך שבסך הכל מדובר על 11 מקומות חניה שהציבור לא יכול לחנות בהם למשך 10 שעות. לאור הנתונים האלה אפשר להבין את הביקורת של התושבים.

ומה אומרים בעירייה על כך? "מדובר באזור מסחר ומגורים במקביל, בו קיימים עסקים רבים להם נדרש לספק סחורה. בימים אלו אנו בוחנים כיצד ניתן לסייע בפתרונות שונים למצוקת החניה באזור ולצמצום טווח שעות הפריקה והטעינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שביט

    לא השכונה שרבים מתוביה קיוו למצוא…סתם מקום בין כבישים מהיריםש נהנ מכל הרעש, היח והסרחון מכביש החוף. שייהנו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר