הפגנה של "הרצליה חופשית" ליד סניף טיב טעם בהרצליה. צילום: הרצליה חופשית
הפגנה של "הרצליה חופשית" ליד סניף טיב טעם בהרצליה. צילום: הרצליה חופשית

"אין סיבה שתושבי הרצליה ייסעו לרעננה כדי לקנות מצרכים בסוף השבוע"

פעילי "הרצליה חופשית" ו"יש עתיד הרצליה" הפגינו מול סניף טיב טעם בהרצליה נגד סגירתו בערב שבת. "החלטת ראש העיר התקבלה מעל ראשי התושבים"

פורסם בתאריך: 10.11.17 15:12

הבוקר (ו') ערכו פעילי ״הרצליה חופשית״ ו״יש עתיד הרצליה״ הפגנה מול סניף טיב טעם בהרצליה, בעקבות החלטת ראש העיר על סגירת הסניף בימי שישי אחר הצהריים. הפעילים שוחחו עם הקונים שזעמו על ההחלטה וכן עם דיירי האזור, והצדדים החליטו לפעול ביחד כדי להחזיר את הסניף לפעילות בסופי השבוע.

 

ראש מטה יש עתיד בהרצליה, רונן וסרמן: "ראש העיר בחר בדרך הקלה. לצערי, מדובר בהמשך מגמה של סגירת עסקים בסוף השבוע במרכז העיר. אין סיבה שתושבי הרצליה, עיר חילונית, ייסעו לרעננה, עיר בעלת צביון דתי, כדי לקנות מצרכים במהלך סוף השבוע".

עודד זרחיה מעמותת הרצליה חופשית מוסר כי "הקדמת שעות הסגירה מהווה פגיעה בלתי מידתית ברוב החילוני בעיר הרצליה, שנאלץ כעת לכתת רגליו לערים אחרות כדי לבצע קניות. החלטת ראש העיר התקבלה במחשכים, מעל ראשי התושבים וללא ידיעתם. עמותת הרצליה חופשית קוראת לראש העיר לבטל את ההחלטה באופן מיידי ולהציג בפני התושבים פתרונות חלופיים למצוקת תושבי הרצליה המתגוררים בסביבת הסניף".

הפעילים מול סניף טיב טעם. צילום: הרצליה חופשית

הפעילים מול סניף טיב טעם. צילום: הרצליה חופשית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תושב בר כוכבא

    אין סיבה שדיירי בר כוכבא יסבלו מרעש וזוהמה כשאתם מתעצלים לקנות ביום שישי בבוקר או לא רוצים לנסוע לרעננה.
    מעניין אם לעד הבית שלכם היו פותחים סופר בשישי בערב מה הייתם אומרים

  2. תושב הרצליה

    מעניין שבמקום ללחוץ על ראש העיר למצוא פתרון תחבורתי העדפתם שיסגור ב-18:00 בערב
    יש לי סופר REDליד הבית וממש לא מפריע לי

  3. העיקר לצעוק הדתה, חוסר התחשבות בזולת.

    בטח שזה מפריע לתושבי השכונה. ברעננה זה נמצא במרכז מסחרי באמת לא מפריע לאף אחד. בהרצליה נמצא בתוך שכונת מגורים מגדלי בר כוכבא ורחוב חנה סנש. כל התושבים שלא ממש גרים מסביב חכמים גדולים. לא הייתם רוצים כל השבוע נון סטופ משאיות סחורה מעמיסות ופורקות באוזן והמולה של רכבים בחניון מתחת לחלון.

  4. רונה

    לא הייתי מודעת לכך שיש סופר שהיה פתוח בשבת, אבל לדעתי זה טוב שתהיה את האפשרות הזו! ברגע שסוגרים עוד ועוד מקומות העיר נעשית שוממה, מרחיקה צעירים, לא פלא שכבר כל הדור שלי ברח מהרצליה לתל-אביב.. ההשתלטות של הדת על חיי האנשים הורסת את כל המדינה, זה לא רק דבר נקודתי- אין אפשרות להתפתח ולצמוח ! אנשים כולם מתרכזים במקום אחד קטן- תל אביב , במקום שכל המדינה תוכל להתפתח! בתור צעירה בוגרת אין מספיק מקומות לצאת באזור המרכז וחבל , זה מחייב את כולם להתנהל עם מכוניות, תל אביב מצליחה בזכות זה שהיא פועלת בגישה של עירוב שימושים,עכשיו אני מבינה שלפעמים יכולים להיות קיים לערבב מתחם קניות, בילויים ומגורים אך אפשר למצוא דרכים לעשות זאת שלא יצרו הפרעה. אם שישי בערב לא נוח לתושבים או מוקדם בבוקר רועש אז אפשר גם להתפשר על לפתוח מ-11 בבוקר שבת , חבל ישר לסגור מבלי לחפש פתרון. העיר שלנו וגם שאר הערים נהרסות בגלל שטויות מהסוג הזה, תכלס זה באמת שטויות, כי זה לא אמור להפריע לדתיים לחיות את החיים שלהם כרצונם, אז למה להדחף על כל שטות..

  5. חני אשד

    בוקר טוב תום. חזרתי להרצליה, אחרי גלות מרצון בנתניה. שם הקניון החדש סגור בשבת. הפסד ענק לשוכרים שם, אבל בשבת לא חייבים לערוך קניות (גם המסעדות שם סגורות). פחות מפריע לי הסופר הסגור, יותר מעצבן החוף הסגור.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר