מאיה כץ ומשה פדלון, צילום יובל קדוש
מאיה כץ ומשה פדלון, צילום יובל קדוש

התפתחות פוליטית דרמטית בהרצליה: משה פדלון ומאיה כץ ירוצו ברשימה משותפת

השניים שיתפו פעולה בעבר, הפכו ליריבים פוליטיים וחזרו לשתף פעולה בדצמבר האחרון. פדלון: "על רקע הכאוס הפוליטי הארצי החלטנו לפעול באחריות", כץ: "שנינו יודעים שהרצליה היא מעל הכל"

פורסם בתאריך: 9.8.23 11:04

היריבים הפוליטיים לשעבר ירוצו ביחד בבחירות הקרובות: ראש עיריית הרצליה, משה פדלון וסגניתו ומ"מ, חברת המועצה מאיה כץ, הודיעו אתמול (שלישי) כי יתמודדו ברשימה מאוחדת בבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.

כזכור, כץ כיהנה כסגניתו של פדלון בקדנציה הקודמת, עד אשר פרשה לאופוזיציה והתמודדה מולו בבחירות לראשות העיר לפני 5 שנים. לאחר שנוצחה על ידי פדלון, שהמשיך לקדנציה שניה, החליטה כץ, ביחד עם חברי סיעתה "קהילה, צעירים וסביבה נטו" להוות אופוזיציה לפדלון ושימשה כיו"ר האופוזיציה. בחודש דצמבר האחרון, לאחר ארבע שנים של ביקורת גדולה מצד שני הצדדים, חברו שוב השניים וכץ החליפה את עופר לוי כסגנית ראש העירייה וקיבלה גם את תואר ממלאת המקום. כעת, תשעה חודשים לאחר שחזרו לשתף פעולה, החליטו השניים גם על התמודדות בבחירות ברשימה אחת ומאוחדת למועצה, כאשר כץ תהיה מספר 2 ברשימה וכמובן תמשיך לכהן כסגנית ומ"מ אם פדלון ייבחר לקדנציה שלישית בראשות העירייה.

 

פדלון כתב בדף הפייסבוק שלו: "שמח לעדכן כי בבחירות הקרובות אשתף פעולה עם סגניתי מאיה כץ ונרוץ יחד ברשימה מאוחדת. מאיה היא שליחת ציבור שבאה לעבוד ובשנה האחרונה הוכחנו כי שיתוף הפעולה בינינו מביא להישגים משמעותיים לטובת העיר. הכאוס הפוליטי הארצי משתולל. דווקא בשל כך, החלטנו לפעול באחריות, ולשים את טובת הרצליה בראש סדר היום ונציג בהמשך רשימה אחראית ומגוונת. אנחנו בוחרים למקד את הזמן, האנרגיה והעשייה בחודשים הקרובים, אבל בעיקר בחמש השנים הבאות, בקידום החינוך והתרבות, בפיתוח תשתיות, ובשמירה על צביון העיר האהובה שלנו".

מאיה כץ פרסמה סרטון ובו אמרה: "בחודש דצמבר הצטרפנו לקואליציה כדי לחזור לעשייה העירונית. עשינו זאת כי אתם, שבחרתם בנו, רציתם שנעבוד ונשפיע מתוך המערכת ולא רק נבקר אותה מהאופוזיציה. למרות המחלוקות שהיו ביני ובין משה, ידענו לשים אותן בצד ואנחנו משתפים פעולה ועובדים ביחד מצוין כצוות כי שנינו יודעים שהרצליה היא מעל הכל. החודשים האחרונים בהם אני מכהנת כסגנית ומ"מ ראש העירייה הובלתי יחד עם חברי סיעתי מהלכים רבים ולמרות התקופה הקצרה בקואליציה השפענו באופן משמעותי על מהלכים אסטרטגיים ועל מדיניות העירייה ועל הפעילות השוטפת שלה. ולכן, מתוך הבנה שזה עובד והאווירה הציבורית דורשת מנהיגות אחריות ואחדות, החלטנו להסתער גם על המשימה הקרובה כשותפים ולהתמודד ביחד בבחירות הקרובות. המטרה שלנו היא לייצר כוח ליברלי משמעותי עם רוב ברור של חברי הרשימה המצוינת שלנו בהובלתו של משה פדלון כראש עירייה וככה נמשיך כולנו לשמור על הרצליה שאנחנו אוהבים כעיר מתפתחת מתקדמת וחופשית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר