צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כשהאימה נכנסת הביתה: תושבת נווה עמל מספרת על הפורץ שעמד ליד מיטתה

תושבת השכונה מספרת בחרדה, בחשש ובעילום שם כיצד התעוררה וראתה גבר זר חבוש מסכה ליד מיטתה. "התחלתי לצרוח והוא התקרב אלי בצעדים איטיים"

פורסם בתאריך: 13.11.17 20:00

סיוט לילה שהתגשם. אחת מתושבות שכונת נווה עמל בהרצליה התעוררה באחד מהלילות האחרונים למחזה של אימה, כאשר פקחה את עיניה והבחינה בחשכה בגבר זר ליד מיטתה. מספר ימים לאחר שחוותה את האימה, שלדבריה הוציאה אותה לחלוטין מאיזון בימים האחרונים, היא מתראיינת בעילום שם. "בלילות האחרונים קשה לי לישון בחושך", היא מספרת.

"אני גרה ביחידת דיור שמחוברת לבית קרקע. היחידה היא מעין "אופן ספייס", חדר השינה ממוקם מאחורי הסלון ומעל למיטה יש שני חלונות קטנים. נרדמתי באותו הלילה בסביבות השעה אחת עשרה על הספה בביתי. בשלוש בלילה בערך התעוררתי מרעש כלשהו של זמזום מוזר. זה העיר אותי לחלוטין אז התיישבתי על הספה והתכוונתי לעבור למיטה. הסתכלתי לשמאלי ופתאום אני רואה מישהו בבית מתכופף, כאילו מנסה להסתתר מאחורי המיטה. הוא היה בחור גדול מאוד ולא ממש הצליח להסתתר מאחוריה. מיד הבחנתי שהוא רעול פנים. ראיתי רק עיניים כי מסכה כלשהי כיסתה לו את האף והפה. באותה שניה הסתכלתי עליו והוא עלי. גם הוא היה מופתע מכך שהתעוררתי ואז הוא פתאום נעמד. כשהוא נעמד וזה כבר נהיה מוחשי יותר, פשוט התחלתי לצרוח. צרחתי ממש והוא נראה היה מבוהל, אבל לא מיהר לברוח. הוא התחיל להתקרב אלי בצעדים קטנים ואיטיים ובשלב הזה כבר צרחתי את נשמתי וברחתי החוצה. רצתי ברחוב וממש צרחתי במשך כל הזמן הזה. לא היה לי מושג אם הוא רץ אחרי, כי לא העזתי להסתכל לאחור. בכל רגע חשבתי לעצמי שעוד רגע הוא תופס אותי.

מה זכור לך מאותם הרגעים ברחוב?

"כשיצאתי לרחוב וצרחתי לא מיהרו לצאת אנשים. צעקתי "הצילו", "תעזרו לי", "אמא", צילצלתי לאנשים באינטרקום. הראשונים שיצאו היו אבא ובן. האבא רץ אלי ושאל מה קרה. הבן שלו צלצל למשטרה, שהגיע תוך חמש דקות בערך, ורק אז שכנים נוספים החלו לצאת".

כיצד טיפלה המשטרה באירוע?

"כשהגיעה המשטרה היא שמעה, כמובן, את הגרסה שלי ואז נכנסה לבדוק את הדירה. הבנו שאותו פורץ נכנס דרך החלון. בנוסף, המשטרה הבחינה שהוא הניח משהו מחוץ לחלון על מנת שיוכל להגיע אליו ובכך שהוא פירק את רשת החלון כדי לפרוץ פנימה. הכי הזוי הוא שאני בטוחה בוודאות שהוא ראה אותי ישנה על הספה ובכל זאת נכנס. זה רק מעיד על האומץ. זכרתי שהיו לו כפפות, ושלא היה חמוש. כשנכנסנו הביתה הבחנתי שהוא גנב לי את הפלאפון ואת הארנק, ככל הנראה לא הספיק לקחת דברים נוספים. באותו ערב המשטרה בקשה שלא אגע בשום דבר ולמחרת הגיע מז"פ".

איך את מרגישה מאז?

"זה הפר את האיזון, עשה אותי דרוכה יותר. בלילות האחרונים היה לי קשה לישון בחושך. השבוע יתקינו לי סורגים ואני מניחה שארגיש בטוחה יותר, אבל אין ספק שזה מערער. אני גרה לבד וזו לא חוויה שהייתי מאחלת לאף אחת לעבור".

לדברי התושבים בשכונה, עניין הפריצות בנווה עמל מוכר וישנן תקופות של גאות ושפל בפריצות. לפני כשלוש שנים הוקם "משמר השכונה – נווה עמל" בחסות המשטרה ועיריית הרצליה, שפעילותו כוללת סיורים ממונעים, מחסומים ומבצעים יזומים ברחבי השכונה. מאז החל לפעול, פחת משמעותית מספר הפריצות, אך הן עדיין קיימות ומסכנות את שלום התושבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר