אחת מפעילויות ההפגה של משפחות מגויסות בהרצליה, צילום דוברות העירייה.
אחת מפעילויות ההפגה של משפחות מגויסות בהרצליה, צילום דוברות העירייה.

מופע ב-30 ש"ח ומרכז הפעלה ללא עלות: הטבות חדשות בהרצליה למשפחות המגויסים

העירייה הודיעה על הטבות חדשות למשפחות המגויסים למילואים, ומבטיחה: בימים הקרובים יקודמו הטבות נוספות

פורסם בתאריך: 22.1.24 07:57

עיריית הרצליה גיבשה את תכנית "צו העיר", המעניקה הטבות ושירותים למשרתות ומשרתי המילואים בעיר ובני משפחותיהם, שמטרתה לחזק, לסייע ולספק להם מענה הולם בתקופה מורכבת זו.

במסגרת התוכנית, יוענקו ההטבות הבאות:

החל מהיום, יום שני 22.1, ובכל יום שני, יתקיים במרכז 'נינא' מרכז הפעלה לילדי המשפחות המגויסות. ילדים בגילי 6-3 יוכלו ליהנות ממשחקים, יצירה והפעלה משתנה במשך שעתיים – ללא עלות.

ביום שישי, 2.2, בשעה 09:30 בבוקר, יתקיים בהיכל בעיר בוקר הפוגה למשפחות המגויסות – מופע חיבוק וחיוך עם רביטל ויטלזון יעקבס ולירון לב. כרטיס מסובסד במחיר – 30 ש"ח. בימים הקרובים יקודמו פעילויות הפוגה נוספות למשפחות המגויסות.

מדי שבוע, תלמידות ותלמידי חט"ב ותיכונים בעיר, מגיעים למשפחות מגויסות כדי לשחק עם הילדים ולאפשר להורים הפוגה. הפעילות היא במסגרת פרויקט מעורבות חברתית של התלמידים. בנוסף, מערך המתנדבים של העירייה מסייע למשפחות המגוייסות בהוצאת הכלב לסיבוב.

 

הנחות בארנונה: משרת מילואים פעיל זכאי להנחה בשיעור של 5% בארנונה. מפקד מילואים זכאי להנחה של 25% לשטח דירה של עד 100 מ"ר. אגף הכנסות העירייה קיבל את רשימת הזכאים מצה"ל וירשום את הזכאות להנחה באופן אוטומטי ללא צורך בהגשת בקשה.

בנוסף, העירייה פנתה לבעלי עסקים בעיר בבקשה להעניק הטבות למשפחות המגויסות. כ-20 בתי עסק נרתמו ליוזמה. לרשימת הטבות ניתן להיכנס לאתר העירוני, בקישור: http://tinyurl.com/4fnrjrkh

בימים הקרובים העירייה תקדם הענקת חבילות העשרה של קורסים לסטודנטים, קורסים לילדים ועוד.

כל הפרטים וההטבות למשפחות המגויסות במסגרת תוכנית "צו העיר", נמצאות באתר העירוני, בקישור: http://tinyurl.com/y7msukbz

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "העיר הרצליה מצדיעה לתושביה משרתות ומשרתי המילואים ולבני משפחותיהם הנאלצים בזמן זה להתמודד עם ניהול חיי משפחה תקינים. אנו בעירייה מעמידים לרשותם סל הטבות, פעילויות ושירותים שנועדו להקל, ולו במעט, על התמודדות מאתגרת זו. אנו מחבקים את המילואימניקים ומייחלים שכולם יחזרו הביתה בשלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר