מערכת להזעקת עזרה במקרי חירום במוסדות חינוך בהרצליה, קרדיט SayVU
מערכת להזעקת עזרה במקרי חירום במוסדות חינוך בהרצליה, קרדיט SayVU

בשקשוק הטלפון: זה מה שתעשה במקרי חירום המערכת החדשה של מוסדות החינוך בהרצליה

העירייה הטמיעה בכל מוסדות החינוך בעיר, מערכת חדשה המאפשרת להזעיק עזרה באמצעים מגוונים ובפשטות, משדרת וידיאו של האירוע ועוד

פורסם בתאריך: 20.2.24 09:13

מקצרים את זמן התגובה של כוחות ההצלה במקרי חירום במוסדות החינוך בהרצליה: במסגרת התכנית העירונית "חץ אוריון", המספקת מעגלי אבטחה היקפיים ברחבי העיר על מנת להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים, עיריית הרצליה, באמצעות אגף תקשוב ומערכות מידע ואגף הביטחון, הטמיעה בכל מוסדות החינוך בעיר מערכת חדשנית ומתוחכמת להזעקת עזרה במקרה חירום.

מדובר במערכת התראות מצוקה SayVU המאפשרת להזעיק עזרה בפשטות, מהירות ויעילות בכל הפלטפורמות – סלולר, טלפון קווי ולחצן פיזי. בלחיצת כפתור, שקשוק הטלפון הסלולרי או חיוג מקוצר בטלפון קווי – המוקד העירוני ומחלקות האבטחה, הפיקוח והשיטור מקבלים מיידית את המיקום המדויק של מזעיק העזרה. המערכת מקליטה את השיחה באופן אוטומטי ומאפשר לשדר וידאו למגיבים הראשונים כך שהם הופכים לשותפים למעקב וניהול האירוע. המערכת מנתחת קול, מתמללת את שיחת המצוקה בזמן אמת, יודעת לזהות את סוג האירוע (תקיפה, פציעה וכו') ורמת הלחץ של המזעיק. המערכת מאובטחת ושומרת על פרטיות השיחות ומזעיק העזרה.

 

נציין כי עיריית הרצליה מספקת את המערכת החדשה גם לגני הילדים הפרטיים בעיר, וקוראת לגנים הפרטיים שאין ברשותם את המערכת החדשה לפנות אליה ולקבל את המערכת ללא עלות.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "מלחמת 'חרבות ברזל' ערערה את תחושת הביטחון האישי במדינה ואנו בעירייה מיד פעלנו במלוא המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו על מנת להחזיר את תחושת הביטחון האישי של תושבינו. גיבשנו את תכנית האבטחה ההיקפית המשולבת "חץ אוריון" שמאגדת את כל מעגלי האבטחה, השיטור, הפיקוח והחילוץ, ובנוסף, אנו משתמשים בעזרים הטכנולוגיים החכמים והמתקדמים ביותר שיש".

אמוץ קוסקס, מייסד ומנכ״ל SayVU: "זמנים מאתגרים מחייבים יצירתיות מוצרית והתייעלות מתמדת, בטח כשרוצים להציל חיים במצבי קיצון. במלחמת 'חרבות ברזל' שיפרנו והבאנו עם לקוחותינו במגזר הצבאי כמו במגזר המוניציפלי את המערכת מעבר לקצה כפי שהכרנו עד אז. מצאנו בעיריית הרצליה שותף מלא לפריסת מערכת בזמן שיא במאות נקודות קצה בו זמנית ומבלי להתפשר על איכות ההטמעה/ אנחנו גאים מאוד בפרויקט עם עיריית הרצליה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר