התאורה פועלת בגינה בנווה עמל. צילום פרטי
התאורה פועלת בגינה בנווה עמל. צילום פרטי

ויהי אור: הוסדרה התאורה בגני שעשועים בנווה עמל

תושבים התלוננו על התאורה במספר גינות. אחרי שהנושא טופל על ידי הוועד והעירייה, תואם סיור משותף כדי למפות אזורים חשוכים נוספים. באנו חושך לגרש, גרסת "עמליה"

פורסם בתאריך: 16.11.17 20:30

בימים האחרונים טופלה בעיית התאורה הלקויה בגני שעשועים בשכונת נווה עמל, עליה התלוננו תושבי השכונה בחודש האחרון.  הבעיה טופלה על ידי על ידי חברי 'עמליה', ועד השכונה, בשיתוף עם עיריית הרצליה. כעת פועלים חברי 'עמליה' להארת אזורים חשוכים נוספים בנווה עמל בתוכם גם גני שעשועים נוספים.
בחודש האחרון עלו ברשתות החברתיות תלונות תושבים בשכונת נווה עמל באשר לחשיכה השוררת בשני גני שעשועים בשכונה, הגן הסמוך ל'בית פוסטר' וגן 'אבוקה'. "בגן המשחקים הצמוד לבית פוסטר, חשיכה כמעט מוחלטת בחמש וחצי בערב. לעומת זאת זרקור גדול מאיר את מגרש החניה הצמוד… נגזר על הילדים לא לשחק בחוץ עד שנחזור לשעון קיץ?", כתבה אחת התושבות בפוסט שפרסמה בפייסבוק. "אין כלל מנורות בגינה", נכתב באחת התגובות.

עירית אהרוני, הפעילה ב'עמליה', סיפרה השבוע כי בשל התלונות פנתה ועדת פני השכונה של 'עמליה' לעיריית הרצליה בבקשה לטפול בבעיה. "פנינו למנהל אגף שאיפ"ה בעירייה, רוני גאון ויום לאחר מכן הבעיה טופלה", מספרת אהרוני. "לאחר שוועד 'עמליה' העלה תגובה לאותו פוסט בפייסבוק, בו נכתב כי העניין טופל, תושבת אחרת שאלה, למי ניתן לפנות בנוגע לבעיות דומות בגינת הילדים 'אבוקה'. כתוצאה מכך פנינו באופן מידי לליאור קורנפלד, מנהל אגף תב"ל (תחזוקה, בטיחות ולוגיסטיקה), האגף בעיריית הרצליה שאחראי על כל נושא התאורה בעיר וביקשנו, ראשית כל, טיפול מהיר עד כמה שניתן בגינה הספציפית ב'אבוקה'. שנית, תיאמנו איתו סיור בשכונה על מנת למפות אזורים חשוכים בשכונה בכלל, בכדי שנוכל לפעול במטרה להגביר את הביטחון האישי של התושבים, ובגני שעשועים בפרט, כדי למנוע ולפתור בעיות דומות. בגינה ב'אבוקה' קיימת תאורה, אך היא חלשה יחסית, ועכשיו בשעון החורף פתאום אנשים שמים לב לכך. זה פשוט לא עלה בעבר. הסיור עומד להתקיים בימים הקרובים ומהניסיון שלנו מהטיפול בגינה הסמוכה ל'בית פוסטר', אנחנו מאמינים שנקבל מהעירייה מענה מהיר גם בעניין הגינות האחרות".

 

גן שעשועים בנווה עמל. צילום פרטיגן שעשועים בנווה עמל. צילום פרטי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר