עומר שם טוב צילום באדיבות המשפחה, אוריין שוקרון צילום יצחק הרץ
עומר שם טוב צילום באדיבות המשפחה, אוריין שוקרון צילום יצחק הרץ

"אני מחכה לחבק את עומר ולהקשיב לשיר יחד איתו": שיר מרגש למען עומר שם טוב | צפו

השיר החדש של אוריין שוקרון נכתב על בסיס שיחות עם אמו של עומר: "אחרי ששוחחתי עם שלי חזרתי הביתה עם גלויה של עומר ולא הפסקתי לחשוב עליו ועל שלי"

פורסם בתאריך: 3.5.24 01:32

שיר חדש של אוריין שוקרון למען עומר שם טוב החטוף בעזה, שנכתב על בסיס שיחות עם אמו של עומר, שלי שם טוב. הזמר והיוצר אוריין שוקרון הוציא שיר חדש למען עומר שם טוב, תושב הרצליה, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים, ומאז הוא מוחזק בשבי חמאס. אוריין כתב את השיר לאחר שפגש את שלי שם טוב, אמו של עומר, ושוחח איתה עליו. במהלך השיחה נוכח אוריין לדעת שבין עומר לבינו ישנם קווי דמיון והרבה מן המשותף. השיחה יצרה חיבור רגשי עמוק שהוביל לכתיבת השיר המרגש למען עומר.

הקליפ, שנעשה בסיוע עיריית הרצליה, משלב צילומי וידאו מחיי היומיום של שלי שם טוב, והוא חושף את החדר של עומר, שנשאר בדיוק כפי שעזב אותו, עם הבלגן והאור הדולק. כשעומר יחזור, הוא זה שיסדר את החדר ויכבה את האור.

אוריין שוקרון מספר על תהליך היצירה של השיר: "לפני כחודש, הלכתי בשוק מחנה יהודה בירושלים. פתאום פגשו בי שתי בחורות ממטה החטופים והביאו לי גבעול ופרח חמנייה. הן אמרו לי שבהמשך השוק אוכל לדבר עם אימהות של כמה מהחטופים. הלכתי לשם, ודיברתי עם כמה מהן. בסוף הקשבתי לשיחה של שלי עם העוברים בשוק. והיא הותירה בי רושם רב. היא לא הייתה מוכנה שיכניסו פוליטיקה זולה ורק הדגישה שאנחנו צריכים להתאחד, ושהיא רוצה את הבן שלה בחזרה הביתה. אמת בסיסית נורא שאי אפשר לעמוד בפניה. אמא ובן שרוצים להתאחד".

אוריין ממשיך ומספר: "אחרי שהיא סיימה לדבר עם כמה מהאנשים, ניגשתי אליה וביקשתי לשמוע קצת יותר על עומר. אז היא סיפרה לי שהוא אוהב את החיים, ואוהב אדם. אוהב מוזיקה וצחוקים והראתה לי כמה סרטונים שבזכותם לא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים תוך כדי שאני בוכה דמעות בלי הפסקה. היא סיפרה לי שהוא אסתמטי ורגיש לגלוטן. כל הפרטים הקטנים האלו חיברו אותי אליו ממש. הזדהיתי נורא והרגשתי כמה אנחנו דומים – גם אני אוהב מוזיקה ואנשים, אסתמטי ורגיש לגלוטן. חזרתי הביתה עם גלויה שלו ולא הפסקתי לחשוב עליו ועל שלי. התחלתי לכתוב שיר מתוך כל הסיפורים שסיפרה לי עליו, שהמילים הראשונות שיצאו לי הן: ילד שמש שלי. כך היא קוראת לו. לעומר. ילד שמש. ומשם כבר הלחנתי ונסעתי כבר באותו השבוע להקליט באולפן את השיר. מחכה יחד עם כל העם שלנו באהבה ובאמונה לראות את עומר ואת כל החטופים וחטופות איתנו בקרוב בעזרת השם".

שלי שם טוב סיפרה על הליך כתיבת השיר: "במסגרת פעילות של המטה הגעתי לשוק מחנה יהודה לפגוש את הציבור. במהלך שיחה עם מספר אנשים נעמד לידי בחור בשם אוריין שוקרון והקשיב לשיחה שהתנהלה. הוא המתין בסבלנות ולאחר מכן פנה אליי ושיתף אותי שחבר שלו חטוף והוא כתב עליו שיר והוא ישמח שאספר לו על עומר. עמדנו שנינו במרכז השוק וסיפרתי לו על עומר שלי. הוא עמד, הקשיב, בכה ושיתף שמאוד התרגש מהסיפורים על עומר ואמר שהוא מרגיש כאילו הוא מכיר את עומר. החלפנו טלפונים ומספר ימים לאחר מכן קיבלתי ממנו הודעה שהוא התרגש מאוד מהפגישה שלנו וישב וכתב לעומר שיר. הוא שלח לי את הסקיצה, הקשבתי לשיר והדמעות לא הפסיקו לרדת. אוריין, בכישרון ורגישות, הפך את מילותיי לשיר כל כך מרגש ונוגע. לאחר שהקליט את השיר, נקבע בתמיכת עיריית הרצליה שמלווה אותנו לאורך כל הדרך, יום צילום שהוביל לקליפ מרגש כל כך. אני מחכה לרגע שנעמוד, עומר ואני, על הבמה עם אוריין, אחבק את עומר ונקשיב ביחד לשיר".

ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, אמר: "השיר המרגש "ילד שמש שלי" פותח צוהר לעולמו הפנימי של עומר וגורם לנו להכיר יותר טוב את עלם החמודות הזה, שכל כך אוהב לשמוח, ליהנות ולחגוג. אנו בעיריית הרצליה, נמשיך לתמוך ולסייע למשפחת שם טוב, ולקחת חלק בכל יוזמה ורעיון שמעלים את המודעות לנושא החטופות והחטופים. זה לא נתפס שלמעלה מ-130 תושבות ותושבים ישראליים נמצאים בשבי כל כך הרבה זמן. הזמן שלהם אוזל. ממשלת ישראל חייבת לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה עכשיו!".

מילות השיר ילד שמש שלי
ביצוע: אוריין שוקרון

ילד שמש שלי
סופרת שעות ימים ולילות
זוכר שהיום יום שישי

ילד שמש שלי
כל רגע קטן שעוצרת לנשום
אני נושמת בשבילך
בשבילי

ילד שמש
מתי תחזור להאיר
הלב שלי כאן
שבור מדמם
בלילות לא נרדם
למען השם

ילד שמש
רוצה שתחייך לי תשיר
שים עליי את ראשך
אלטף שערך
ילד שמש שלי
אוהבת

ילד שמש שלי
זוכר שהחדר נשאר מבולגן
מחכה שתבוא לסדר

ילד שמש
מתי תחזור להאיר
הלב שלי כאן
שבור מדמם
בלילות לא נרדם
למען השם

ילד שמש
רוצה שתחייך לי תשיר
שים עליי את ראשך
אלטף שערך
ילד שמש שלי
אוהבת אותך

קרדיטים:
מילים ולחן: אוריין שוקרון
עיבוד: אוריין שוקרון ומושיק לנדאו
הפקה מוזיקלית: מושיק לנדאו
בימוי, צילום ועריכת הקליפ: דניאל דהאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר