סינמטק הרצליה. צילום עזרא לוי
סינמטק הרצליה. צילום עזרא לוי

בקרוב: סרטים ישראליים יוקרנו במתנ"ס יד התשעה

במסגרת שיתוף פעולה בין סינמטק הרצליה למתנ"ס השכונתי יוקרנו סרטים ישראליים ויתקיימו דיונים בנוכחות שחקנים ובמאים

פורסם בתאריך: 19.11.17 15:42

החל מהחודש הבא יוקרנו במתנ"ס יד התשעה סרטים ישראליים ולאחר הקרנתם יתקיים דיון בנושא שעולה מהסרט בנוכחות אחד מיוצריו: במאי, שחקן וכו'. הסרטים יוקרנו במתנ"ס אחת לחודש בימי רביעי תחת הכותרת "לדון, לצפות וליהנות", במסגרת שיתוף פעולה של המתנ"ס עם סינמטק הרצליה.

"עם הסינמטק אנחנו נמצאים בשיח כבר הרבה מאוד זמן וכבר קיימנו איתם שיתופי פעולה בעבר. בשונה ממה שהיה בעבר, אנחנו מנסים לבסס אירוע חודשי, שהקהילה תתרגל אליו ויקבל אופי משלו, המותאם באופן ספציפי לקהילה שלנו", מסבירה נאווה דנון, רכזת התרבות במתנ"ס יד התשעה.

לדברי דנון, הפעילות "לדון, לצפות וליהנות" תתקיים תחת אירועי תרבות חדשים שמקיים המתנ"ס אחת לשבוע בימי רביעי בשם "תרבות בנעלי בית". "בחרנו דווקא בשם הזה לפעילויות כי התושבים באמת מגיעים אליהן פיזית בנעלי בית והאווירה בהן חמימה וביתית", מסבירה דנון. "מעבר לפעילות עם הסינמטק, פעם בחודש יתקיימו ערבי ריקודים לגילאי 30 ו-40 פלוס בשם "לא עוברים את ה-90", יתקיימו ערבים לקהילת הגיל השלישי, הרצאות שונות, למשל, בנושא חינוך והורות ועוד".

 

את הפעילות, שתחל ביום רביעי הקרוב, יפתח ערב "סרט ופיצה" לילדים וכבר בחודש הבא יוקרן הסרט הישראלי "לעבור את הקיר" של הבמאית החרדית רמה בורשטיין. בהמשך יוקרנו בין היתר הסרטים "ישמחה חתני", "פיגומים" , "אבוללה", "אפס ביחסי אנוש", "מכתוב", ו"בן הדוד".

"את הסרטים או הפעילויות אנחנו בוחרים על פי נושאים שמעניינים את הקהילה בשכונה, או לחילופין, מתאימים אותם לחודשים בהם יש מאפיין מסוים אותו אנחנו מעוניינים לציין", מסבירה נאווה דנון. "לדוגמא, הסרט "לעבור את הקיר" עוסק בחתונה ביהדות ובמישהי שחוזרת בתשובה ומחליטה לקחת את גורלה בידיה, כאשר בשלב כלשהו, ממש לפני החתונה, החתן מודיע לה שלחתונה הוא לא נשאר. "פיגומים" למשל, הוא סרט העוסק ביחסים בין אב לבנו ונוצר כאן בהרצליה. בפורים נביא את הסרט "אבוללה" לילדים ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר