עובדי המינהל הכספי והעוגה. צילום דוברות עיריית הרצליה
עובדי המינהל הכספי והעוגה. צילום דוברות עיריית הרצליה

יש כסף: הרצליה שמרה על דירוג האשראי הגבוה ביותר

עיריית הרצליה זכתה לדירוג AAA il מחברת הדירוג S&P, שנימקה: "הרצליה שייכת לקבוצת העיריות האיתנות פיננסית בישראל, ולכן נהנית מעצמאות רבה"

פורסם בתאריך: 28.11.17 16:23

עיריית הרצליה ממשיכה לשמור גם השנה על מעמדה כרשות בעלת האיתנות והיציבות הפיננסית הגבוהה ביותר שיש בישראל: חברת הדירוג standard&poor's maalot העניקה לעירייה את דירוג האשראי הגבוה ביותר – AAA il ובכך מציבה אותה בפסגת התאגידים החזקים בישראל. חברת S&P היא מחברות הדירוג המובילות בעולם לדירוג פיננסי של ישויות כלכליות.

בהחלטה נכתב כי "הרצליה נהנית מכלכלה עירונית איתנה, שיחד עם ניהול פיננסי הולם ממשיכה לתמוך בביצועים הפיננסיים החזקים ועמדת הנזילות העמידה. הרצליה שייכת לקבוצת העיריות האיתנות פיננסית בישראל, ולכן נהנית מעצמאות רבה יותר בהשוואה לעיריות חלשות ממנה, דבר שמאפשר לה לאשר בעצמה את תקציבי העירייה ומספק לה עצמאות מסוימת בתהליכי קבלת החלטות אחרים".

היום (שלישי) הפתיע ראש העיר את עובדי אגף המינהל הכספי עם עוגה, שעליה נכתב "לאנשים שהופכים את הטוב למצוין. לשנים רבות של AAA". "הדירוג הגבוה של הרצליה הוא תוצאה של תכנון תקציבי וניהול כספים מחושב ומקצועי", אמר פדלון. "הנהנים העיקריים מכך הם התושבים, שבזכות החוסן הכלכלי והתקציב המאוזן זוכים למגוון רחב יותר של שירותים וברמה הגבוהה ביותר. נמשיך לפעול ברוח זו ולשמור על המיקום הגבוה".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא, אמר: "עיריית הרצליה והעומד בראשה הוכיחו כי גם עם ההשקעות העירוניות הרבות, בעיקר בתחומי החינוך, התרבות, הרווחה והמרחב הציבורי, אנו זוכים לדירוג כל כך גבוה. מלוא ההערכה לגזבר העירייה, לצוותו וכמובן למנהלים בעירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר