אזור תעשיה הרצליה. צילום עזרא לוי
אזור תעשיה הרצליה. צילום עזרא לוי

שוכרים דירה בהרצליה? קבלו ייעוץ משפטי ב"המרפסת"

מרכז הצעירים של העיר מציע לשירות של ייעוץ משפטי מסובסד עבור שוכרי הדירות, כדי להימנע מבעיות הכרוכרות בחתימה על חוזה שכירות

פורסם בתאריך: 30.11.17 12:08

צעירים השוכרים דירה בהרצליה? מגיע לכם ייעוץ משפטי בעלות מסובסדת במרכז הצעירים "המרפסת". שוכרי דירות רבים החותמים על חוזה השכירות מניחים כי מדובר ב"חוזה פשוט" בלי להבין את המשמעויות המשפטיות הנלוות לכך. לכן, מרכז הצעירים "המרפסת" מציע שירות ייעוץ משפטי בעלות מסובסדת מטעם העירייה.

במסגרת השירות, שוכר שמעוניין בחוות דעת משפטית על חוזה השכירות עליו הוא עומד לחתום או בכל מחלוקת בה הוא נתקל מול בעל הדירה, יוכל לקבל פגישת ייעוץ עם עורך דין המתמחה בתחום השכירות וזאת בתשלום מסובסד ובהרשמה מראש. בשנה שעברה נעשה ניסיון לקיים את הייעוץ בשיתוף עם לשכת עורכי הדין לתקופה קצרה ובשבוע הנוכחי יצא הפרויקט לפועל ביוזמת מרכז הצעירים בשיתוף עם העירייה שמספקת יועצים חיצוניים.

 

"השירות הזה עשוי לתת מענה לעשרות אלפי צעירים המתגוררים בשכירות בהרצליה, והוא מבטא את הגישה שמנחה אותנו כדי לעודד צעירים לבוא ולהתגורר בעיר", הסביר ראש עיריית הרצליה, משה פדלון.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מאיה כץ, הוסיפה:  "צעירים רבים נתקלים בקושי להבין את חוזה השכירות עליו הם חותמים מול בעלי הדירות ואינם מודעים באופן מלא לזכויותיהם. הפרויקט נועד להגן על תושבי הרצליה הצעירים במימוש הזכויות".

להרשמה ולפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם "המרפסת" מרכז הצעירים  במספר הטלפון 09-9591567 ובעמוד הפייסבוק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר