מאיה כץ ויזמי חברת ACiiST. צילום ACiiST
מאיה כץ ויזמי חברת ACiiST. צילום ACiiST

יישום חדש יאפשר מעקב אחר מעשי אלימות במרחב ציבורי

פיתוח חדש ממרכז היזמות הטכנולוגי בעיר יאפשר להפוך אזורים שלמים ל"חכמים" וניתנים למעקב וביקורת. הפיילוט ייערך בפארק הרצליה, הסובל מוונדליזם

פורסם בתאריך: 7.12.17 06:53

טכנולוגיה חדשה שפותחה לאחרונה במרכז היזמות הטכנולוגיה העירוני בהרצליה (HAC) עתידה לאפשר לרשויות רבות ליישם את חזון העיר החכמה ללא העלויות הכרוכות בכך וללא נזק והפרעה לאיכות חיי התושבים.

הטכנולוגיה פותחה על ידי חברת ACiiST והיא מותקנת על עמודי תאורה ומאפשרת לרשת אזורים נרחבים ולהפכם למבוקרים ו"חכמים". המשמעות היא כי באזורים המרושתים ניתן יהיה להציב מערכות כמו מצלמות, רמקולים, מערכת כריזה, אינטרנט אלחוטי וחיישנים שונים.

השבוע החל שלב הטמעת הפיילוט, בו הותקנה הטכנולוגיה בפארק הרצליה באזור "המנגלים". אזור זה סובל מוונדליזם וכעת הפך לסביבה חכמה וניתנת לביקורת ומעקב.

 

יתרונותיו של המוצר הוא היותו נגיש, מהיר ללא אנטנות וזיהום אלחוטי ובעיקר בעלות מופחתת של 70% מעלויות ההתקנה הנהוגות עד היום. הודות לכך, יהיה ניתן לפרוש רשת כזו גם בשכונות קיימות ללא פגיעה באיכות החיים ושגרת התושבים, ללא חריצת כבישים או הרמת מדרכות וללא מרכזיות תקשורת מסורבלות ובעיקר ללא הפרעה לאיכות חיי התושבים.

מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה, אמרה כי "אחת המטרות של ה-HAC מרכז היזמות הטכנולוגי בקידום חדשנות טכנולוגית פורצת דרך לרווחת התושבים היא מציאת פתרונות טכנולוגיים החוסכים בעלויות ומשאבים עירוניים תוך ייעול הפעילות העירונית על ידי שימוש במשאבים הקיימים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר