ראש העיר פדלון בנווה ישראל. צילום: אסף אמר
ראש העיר פדלון בנווה ישראל. צילום: אסף אמר

צפו: תושבת נווה ישראל מודה לראש העיר על סגירת טיב טעם בימי שישי

ראש עיריית הרצליה הגיע לביקור בשכונת נווה ישראל ותושבת השכונה ניצלה את ההזדמנות להודות לו על צמצום שעות הפתיחה של סניף טיב טעם בעיר

פורסם בתאריך: 30.11.17 19:04

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הגיע היום (ה') לסיור בשכונת נווה ישראל על מנת לבחון פתרונות להקלה בעבודות הביוב המתבצעות בשכונה וכן, להקלה בבעיות התחבורה הנובעות מהן.

במהלך הסיור בחן ראש העיר חלופות שהציפו התושבים והשיב כי הדברים שהועלו ייבחנו ויועברו לשיקולם המקצועי של משטרת ישראל ויועצי התנועה בכפוף להוראות הבטיחות. בנוסף הזעיק פדלון לשטח את אנשי אגף שאיפ"ה (שיפור איכות ופיתוח העיר) כשהבחין בדברים שיש לסדר בשכונה. תושבי השכונה שוחחו עמו על בעיות שונות הקשורות לשכונה, וכמובן לא החמיצו הזדמנות לצילומי סלפי עם פדלון.

"ראש העירייה הגיע היום לשכונה מיוזמתו יחד עם השומר שלו. ראיתי אותו פתאום בבוקר ליד הגן של הילדה", סיפר הפעיל הקהילתי ויו״ר נציגות הדיירים במתחם בר כוכבא בשכונה, אסף אמר. "אנשים התרגשו, הילדים התלהבו. אנשים מסוימים הציפו בפניו בעיות שונות וראש העיר רשם וציין כי יטפל בהן. אני עצמי הצעתי לו לעשות שינוי בקו של רחוב אלרואי כדי להקל על זרימת התנועה והוא אמר שהנושא ייבחן. עצם זה שהוא הגיע לכאן, נכנס לבית הספר וילדים ראו אותו זה דבר ראוי להערכה בעיניי. הילדים שאלו אותו: "אתה ביבי נתניהו?" והוא ענה להם: "לא, אבל בן האדם החשוב פה זה אלי השומר", וכולם התלהבו והתחילו לצעוק יחד את שמו של השומר. אחת מתושבות השכונה עצרה אותו והודתה לו על כך שלקח החלטה אמיצה לטובת תושבי השכונה בנוגע לקיצור שעות סניף "טיב טעם" בימי שישי, ובכלל, עוברי אורח שונים עברו והודו לו על ההשקעה בשכונה".

בחורף פוקדות את שכונת נווה ישראל הצפות ובאחת מהן אף פונו אנשים מבתיהם. בחורף האחרון לקחה העירייה יוזמה והחלה לשפץ את תשתיות הביוב, הגורמות להצפות אלו. "סבלנו מהשיפוצים במשך כארבעה חודשים כשהיינו צריכים להחנות בכל מני מקומות מרוחקים. היום כבר יש לנו כביש חדש ומספיק מקומות חניה, זה עולם אחר. העירייה משפצת את השכונה במקטעים, כך שבכל פעם נערך השיפוץ במקטע אחר. ישנם תושבים אשר מבינים כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך וישנם כאלה שמתלוננים. היום כשהגיע לכאן ראש העיר הודנו לו על הניסיון להעניק פתרונות לקשיים הללו ועל עבודות הפיתוח, שבסופו של דבר ישפרו את איכות החיים שלנו".

ראש העיר משה פדלון בשכונת נווה ישראל. צילום פרטי

ראש העיר משה פדלון בשכונת נווה ישראל. צילום: אסף אמר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רעות

    על כל אחת כזאת אני יכולה להביא 100 שחושבות ההיפך ממנה, בושה של ראש עיר

  2. רונה גונן

    פדלון שקרן ברמה מתוחכמת מאד, יש לו צבא של חיילים שהגיעו גם הם מארץ מוצאו והם משרתים אותו בעינים עצומות.
    הרצליה השפויה של אנשים שמבינים מה קורה סביבם, מחכים ליום שפדלון יעלם חזרה לביתו, האיש עם הרבה קשרים ששומרים עליו כולל כחלון.
    פדלון הוא כישלון קולוסאלי להרצליה, אפס עשייה, טעות ובכייה לדורות.

  3. אלמוני תושב הרצליה.

    לגברת ש טיב טעם לא טוב לה יכולה לעבור לגור בבני
    ברק. שם יהיה שקט כל שבת .

  4. נפוטיזים

    לפדלון מקורבים בעייריה ללא סוף. הבת עובדת במתנ״ס , הבן בתקשורת ויחסי ציבור שלו… לא פלא שהשבר הראשון שעשה הוא לבטל את האיסור עלקקובי משפחה לעבוד בעירייה. אל דאגה, הרצליאנים יקירים תמשיכו לממן את המושחתים.
    לגבי טיב טעם. מצא אישה אחת בעדו??
    פדלון אמר שיש לו תלונה של 100 תושבים, נגד טיב טעם. יתכבד הגוזמאי ויפרסם את 100 התושבים שגרים עד 2 רחובות מטיב טען שחתמו על העצומה. תן לציבור לתפוס אותך בשקריפ של עצמך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר