קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי
קניון שבעת הכוכבים. צילום עזרא לוי

הכניסה של ויקטורי, הפעילויות לילדים, הצניחה של ארנה: על ההצלחה של קניון שבעת הכוכבים

הקניון בהרצליה ביצע השנה את הקפיצה הגדולה ביותר בדירוג הקניונים של דה מרקר, בעיקר הודות לציונים גבוהים בקרב הלקוחות

פורסם בתאריך: 12.12.17 11:04

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה ביצע ב-2017 זינוק משמעותי והתברג בעשירייה הראשונה של "מדרג הקניונים והפאוור סנטרים 2017" בישראל, שערך העיתון דה-מרקר וחברת הייעוץ הכלכלי צ'מנסקי בן שחר. זאת בשנה בה בקניונים רבים בארץ נרשמה ירידה בהיקף העסקים והרווחים. הסיבות העיקריות לירידה זו הן העלייה בהיקף הקניות המקוונות והירידה במחירי הטיסות, המאפשרת קנייה נוחה, ולרוב זולה, בחו"ל.

לפי הדירוג, קניון שבעת הכוכבים עלה 15 שלבים והוא מדורג במקום השישי בין הקניונים ומתחמי הקניות בארץ, זו עלייה של תשעה שלבים ביחס למקום ה-15 בו דורג הקניון ב-2016, העלייה הגדולה ביותר מבין 15 הקניונים המובילים בארץ. העלייה נרשמה הודות לציון גבוה בסקר הלקוחות, שמהווה 30% מהציון הכללי (לצד מדדים פיננסיים של הקניונים וסקרים בקרב מנהלי קניונים ומנהלים ברשתות קמעונאיות). סיבות נוספות שיוחסו להצלחה של קניון שבעת הכוכבים הם הצניחה של קניון ארנה בעיר; היעדר תחרות של ממש באזור, בהינתן שקניון רמת אביב אינו עונה על צרכי משפחות וילדים; ותמהיל משודרג של חנויות העונות בדייקנות על צרכי הלקוחות.

"אנו שמחים על התוצאות הטובות שקיבלנו בדירוג הקניונים של עיתון דה מרקר וזה המקום להודות לכל הלקוחות הנאמנים של קניון שבעת הכוכבים. זוהי תוצאה של עבודה קשה ומדויקת שנעשית לאורך שנים בקניון, במטרה לייצר חוויית בילוי וקנייה איכותית", אמרה סמנכ"ל השיווק של קניון שבעת הכוכבים, הדס למדן-שומרוני. "הקניון משקיע רבות בפעילות שיווקית עשירה ומגוונת לילדים ולכל המשפחה: סדנאות, מופעים, פסטיבלים ועוד. כל הפעילויות הן ללא תשלום והן מהוות תחליף אמיתי ואיכותי לחוגים ומופעים בתשלום. בנוסף, בשנה האחרונה נכנס לקניון סופרמרקט של רשת "ויקטורי", המציע חוויית קנייה נעימה, מוצרים איכותיים ומחירים הוגנים. רבים מתושבי הרצליה והסביבה מצביעים ברגליים והפכו את ויקטורי לסופר הקבוע שלהם.

"כמו כן, קניון שבעת הכוכבים לאורך כל שנותיו, ידוע בהקפדה שלו על ניקיון ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר וממשיך להשקיע משאבים רבים בנושא על מנת להמשיך לתת ללקוחותיו חוויית קניה נעימה ואיכותית. כל אלה, בשילוב תמהיל חנויות מגוון ונכון, מייצרים חוויה טובה ונאמנות. הקניון ימשיך ויעשה כל שניתן על מנת לשמר ולשפר את החווייה הזו".

 

המקום השישי הוא הגבוה ביותר בו דורג קניון שבעת הכוכבים בשבע שנות הדירוג. המקום ה-15, בו דורג בשנה שעברה, היה הנמוך ביותר בשבע השנים האחרונות. קניון עזריאלי מלחה בירושלים ממשיך להוביל את הדירוג זו השנה השלישית ברציפות. זהו קניון אזורי חזק וגדול בעיר בה חסרים עדיין שטחי מסחר. בשבע שנות הדירוג לא ירד קניון זה מהשלישייה הראשונה. במקום השני דורג עופר הקריון, שעלה מהמקום התשיעי. קניון עזריאלי תל אביב סוגר את השלישייה הראשונה. קניון מול הים באילת (4) וקניון הזהב בראשון לציון משלימים את מרכזי הקניות שדורגו לפני קניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גלעד

    לכל מי שמגיע לפעילות ילדים, מומלץ להיכנס לויקטורי-יש עכשיו מבצעים מיוחדים לחג על מגוון רחב מאוד של מוצרי דיסני.
    אחלה מתנות לילדים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר