צילום: מטה יש עתיד הרצליה
צילום: מטה יש עתיד הרצליה

ביום ראשון: הפגנה נגד השחיתות על רקע ביקור ח"כים ושרים בהרצליה

דוד ביטן, דודי אמסלם ואורן חזן הם חלק מהמוזמנים לטקס הדלקת נר שישי של חנוכה בהרצליה, ובמקביל ידליקו תושבים את "חנוכיית השקיפות"

פורסם בתאריך: 15.12.17 12:54

תושבים בהרצליה נערכים להפגין נגד השחיתות השלטונית ברחבת בית חיל האוויר בהרצליה, על רקע טקס חגיגי להדלקת נר שישי של חנוכה שיקיים סניף הליכוד של הרצליה בנוכחותו של ראש עיריית הרצליה, משה פדלון.

ביום ראשון, 17.12, יתקיים אירוע הרמת כוסית והדלקת נר שישי של חנוכה בבית חיל האוויר בהרצליה אליו מוזמנים שרים וחברי כנסת מסיעת הליכוד וביניהם דוד ביטן, דודי אמסלם, מיקי זוהר, גילה גמליאל, נאווה בוקר, אורן חזן, אמיר אוחנה, צחי הנגבי ואיוב קרא. ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, יכבד את האירוע בנוכחותו. במקביל, תושבים מהעיר מתכננים לערוך הפגנת מחאה בכניסה לבית חיל האוויר, בשם 'מפגן השקיפות הגדול', בה ידליקו את 'חנוכיית השקיפות והמנהל התקין'. לדברי המארגנים, להפגנה מיועדים להגיע עשרות אנשים – תושבים מודאגים ופעילים מטעם ארגונים שונים בהרצליה, ביניהם 'יש עתיד' ו'הרצליה חופשית'.

"תושבי הרצליה, אנחנו מזמינים אתכם להביע עמדה! ביום ראשון 17/12, חברי הכנסת ביטן ואמסלם מגיעים לאירוע של הליכוד בהרצליה", כתבו מארגני ההפגנה בהזמנה לאירוע שפרסמו בפייסבוק. "אנחנו רוצים להביע מולם באופן ברור וחזק את הצורך בשקיפות ובמנהל תקין. בעיריות, בגופים המדיניים, בכל מקום. לכן אנחנו מתכבדים להזמין אתכם להדליק איתנו באופן חגיגי את חנוכיית השקיפות והמנהל התקין ולהראות לביטן, לאמסלם ולחבריהם עמדה לא מתפשרת של התושבים בהרצליה כלפי כיבוד שלטון החוק".

 

 

"באירוע נדליק את חנוכיית השקיפות, נשיר שירים וננסה לפתח שיחה עם חלק מהמשתתפים ובמיוחד עם חברי הכנסת, כדי לשכנע אותם ששקיפות ומנהל תקין הם חלק קריטי בשמירה על ערכיה של המדינה״, הסביר יו"ר מטה מפלגת 'יש עתיד' בהרצליה, רונן וסרמן. "אנחנו מקיימים את האירוע משום שמגיעים לעיר חברי כנסת ממפלגת הליכוד שלפי מה שנמסר בכלי התקשורת יש כנגד חלקם חשדות שונים, ושהם נחשדו בעבר, נחקרו או עודם נחקרים בעניינים שניתן ליחסם לשחיתות. אני בעד העובדה שמפלגות מקדמות אירועי הרמת כוסית, וכל הכבוד לראש העיר שמכבד את המשתתפים בנוכחותו, אבל עם כל הכבוד, במצב הנוכחי שבו יש עננה רצינית סביב חלק מחברי הכנסת, אני חושב שנוכחותו בעייתית ופחות מכבדת אותו".

לדברי וסרמן, האירוע יתקיים כחלק מסבב רחב של הפגנות ואירועים ברחבי המדינה כנגד השחיתות בשלטון במדינת ישראל וכחלק מיוזמתה של מפלגת 'יש עתיד' למיגור השחיתות במדינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר