הישיבה בה אושרה התכנית. צילום: אסף אמר
הישיבה בה אושרה התכנית. צילום: אסף אמר

ביוזמת הדיירים: אושר הליך הפינוי בינוי בנווה ישראל

במשך קרוב לארבע שנים יזמו תושבי השכונה את הליך הפינוי והבינוי בנווה ישראל, והעבודות צפויות להתחיל באוגוסט 2018

פורסם בתאריך: 21.12.17 19:48

תכנית הפינוי בינוי בשכונת נווה ישראל בהרצליה אושרה אתמול (ד') בוועדה המקומית לתכנון ובניה, והפרויקט החברתי שנרקם בידי הדיירים יקרום עור וגידים ככל הנראה כבר באוגוסט 2018.

התהליך החל עוד בינואר 2014 ביוזמת הדיירים, לאחר שבתקופת מבצע צוק איתן נאלצו חלקם להסתתר בחדרי מדרגות עם תינוקות על הידיים. החשש מאיום רעידת האדמה עשה אף הוא את שלו, והפעילים הגיעו לבסוף לתמיכה מלאה של כל הדיירים.

הפרויקט שבמתחם הר מירון ובר כוכבא יכלול בניה של כ- 400 יחידות יחד עם קומת מסחר וכיכר עירונית ציבורית בה מתוכננים בתי קפה וחנויות. בנוסף ייבנו במתחם שני גני ילדים וייסלל שביל גישה למתנ"ס החדש שיחל להיבנות ב- 7.18. הפרויקט יכלול שלושה שלבים כשהראשון מביניהם יחל כאמור באוגוסט 2018 מגינת אסתר רובין לכיוון צפון.

על המקהלה בדרך לאישור הפרויקט ניצח אסף אמר, יליד השכונה, דייר במתחם ויו״ר הנציגות, ומי שהוצג בפני שר האוצר משה כחלון (בכנס מתן אזרחות כבוד לשר) כמוביל את הפרויקט החברתי הראשון של הרצליה. "לאורך הדרך האחדות הייתה נר לרגלינו. היה לנו חשוב להגיע להסכמה פה אחד בכל החלטה ולשתף את הרשות בכל התלבטות", מספר אמר. "המשולש החשוב של דיירים, יזם והעירייה הוא המפתח להצלחה. אנו מודים לראש העיר על האמונה והתקווה שנתן לאורך הדרך, ולאגף ההנדסה ולעומד בראשו מייק סקה. הלב הפועם של הפרויקט הם כמובן דיירי המתחם, נציגות הדיירים והמנהלת ענת וזאב".

אמש ברכו הדיירים הנרגשים על הבשורה ואף הזילו דמעות של אושר. "עכשיו נותר להמתין להיתרי בניה שיארכו כחצי שנה ולהתחיל בפעולות היערכות לפינוי", מוסיף אמר.

הבניינים בנווה ישראל בהם יתבצע פרויקט הפינוי בינוי. צילום: אסף אמר

הבניינים בנווה ישראל בהם יתבצע פרויקט הפינוי בינוי. צילום: אסף אמר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברכות לתושבים.
    הסיבה העיקרית שהפרוייקט יוצא לדרך הוא שהשכנים שלהם זה לא הרצליה הצעירה.
    ראו מקרה שיכון דרום

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר