המארחים עם הגביע על המקום הראשון. צילום: מועדון שחמט הרצליה
המארחים עם הגביע על המקום הראשון. צילום: מועדון שחמט הרצליה

מועדון השחמט הרצליה ניצח בתחרות ע"ש הטייס איתן אמיתי ז"ל

בתחרות שנערכה זו השנה ה-37 לזכר סרן אמיתי ז"ל שגדל בעיר, זכתה הקבוצה המארחת במקום הראשון

פורסם בתאריך: 28.12.17 11:56

תחרות השחמט הקבוצתית המסורתית הנערכת זו השנה ה-37 ברציפות במועדון הרצליה לזכרו של חבר המועדון הטייס סרן איתן אמיתי ז"ל שנפל בעת מילוי תפקידו,נערכה השבוע. מדובר בתחרות שח-מהיר קבוצתית מהחזקות בארץ, על שמונה לוחות בכל קבוצה, והשתתפו בה ששה מועדוני שחמט מהליגה הלאומית ובהם כ-60 שחקנים.

במעמד בני משפחת אמיתי – האחיות אילנה ויעל וקהל רב – בירכה את המשתתפים בטקס הפתיחה מ"מ וסגנית ראש עירית הרצליה מאיה כץ. ד"ר שלמה קנדלשיין נשיא מועדון השחמט הרצליה העלה קווים לדמותו של איתן ז"ל שהיה בחור צנוע, בעל יחסי אנוש מעולים, אהוד ומקובל על הכל, וכן שחמטאי מוכשר, פסנתרן מחונן, שאהב מאד את ספורט המים והיה צוללן מוסמך. סרן אמיתי נפל בעת מילוי תפקידו ב-12.3.1979 ונקבר בהרצליה, בה גדל. מועדון השחמט הרצליה בשיתוף משפחת אמיתי ומחלקת הספורט של העיריה מנציחים מדי שנה את זכרו בתחרות שחמט. אביו של איתן, אהרון, שליווה את התחרות במסירות במשך 36 שנה, נפטר לפני כחודשיים

תמונתו של סרן אמיתי ז"ל

תחרות השנה היתה מרתקת והסתיימה בנצחון הקבוצה המקומית מהרצליה שצברה 26 נקוקות. שניה הגיעה הקבוצה מבאר-שבע שצברה 25 נקודות ושלישית הפועל פתח-תקוה שהקדימה בשובר שוויון את ירושחמט ירושלים עם 21.5 נקודות לכל אחת. אחריהן דורגו נתניה עם 13.5, נקודות וכפר-סבא 12.5 נקודות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר