ח"כ נורית קורן (באמצע) וחברי "הרצליה חופשית". צילום: הרצליה חופשית
ח"כ נורית קורן (באמצע) וחברי "הרצליה חופשית". צילום: הרצליה חופשית

בגשם, בסופה: ח"כ נורית קורן מנווה עמל הכניסה את המפגינים לביתה

חברת הכנסת מסיעת הליכוד, המתגוררת בהרצליה, פתחה את ביתה בפני מפגינים שקראו לה להתנגד לאישור חוק המרכולים. "היתה לנו שיחה נעימה פרודוקטיבית. הרצליה היא ביתי ואעשה כל שביכולתי לשמור על איכות החיים בה"

פורסם בתאריך: 7.1.18 13:13

הארגונים החברתיים בהרצליה עורכים הפגנות רבות בימי שישי, אבל האחרון שבהם לא היה מומלץ לשום הפגנה או פעילות אחרת מחוץ לבית. הגשם העז גרם להצפות, מכוניות נתקעו ועובדי העירייה עמלו לשאוב ולנקז את השלוליות. ובכל זאת, אנשי "הרצליה חופשית" ופעילי מטה הרצליה של "יש עתיד" הגיעו להפגין מול ביתה של ח"כ נורית קורן מסיעת הליכוד, כדי להשפיע עליה שלא תתמוך ב"חוק המרכולים" שהקואליציה רוצה להעביר ושעומד במרכז מחלוקת נוקבת בחברה הישראלית בכלל ובהרצליה בפרט.

"הגענו, אנשי 'הרצליה חופשית', ביחד עם תושבים נוספים המתנגדים לחוק המרכולים, למרות הסופה בחוץ, להפגין מול ביתה של ח״כ נורית קורן המתגוררת בנוה עמל בהרצליה, בכדי לשכנע אותה להתנגד לחוק המרכולים בקריאות שנייה ושלישית בכנסת ביום שני", סיפר הפעיל החברתי עמית מרלה. "לאחר כ-20 דקות של הפגנה, חלקה בגשם שוטף, הזמינה אותנו ח״כ קורן להיכנס פנימה לכוס תה ושיחה בנושא החוק. הבהרנו לה כי קיימת תמיכה גדולה בקרב תושבי העיר בהתנגדות לחוק וכי אנחנו מצפים ממנה שתתחשב בהצבעתה גם ברצונו של הרוב החילוני בעיר.

"ההחלטה להפגין מול ביתה של ח״כ קורן נבעה מעצם היותה תושבת העיר, מעצם מעורבותה בנעשה בעיר וכן מהצהרותיה כי העיר הרצליה חשובה לה. יצאנו בהרגשה טובה, ואולי נופתע ביום שני בחדשות לשמוע כי הצביעה נגד, נמנעה או לא נכחה".

יותר עדיף בפנים. המפגינים מחוץ לביתה של ח"כ נורית קורן

יותר עדיף בפנים. מפגינים מחוץ לביתה של ח"כ נורית קורן

ח"כ קורן סיכמה את האירוע והאירוח: "ברגע ששמעתי את האנשים שקראו מחוץ ביתי, יצאתי והזמנתי אותם פנימה. שמעתי את דעותיהם של החברים ואני חייבת לציין כי השיחה היתה נעימה ופרודוקטיבית. אני תמיד שמחה להיפגש עם אנשים ולשמוע דעות, גם אם הן שונות משלי. מי שמעוניין לתרום ולפעול בצורה חיובית, מוזמן ליצור קשר עם הלשכה שלי ולקבוע פגישה".

לגבי חוק המרכולים אמרה ח"כ קורן: "מדובר בנושא טעון ומורכב. מצד אחד, חירותו של אדם חשובה מאוד. עם זאת, עלינו לזכור כי אנחנו חיים במדינה יהודית ולכן יש למצוא את האיזון הנכון ועל כך אנחנו עמלים לילות כימים. העיר הרצליה היא ביתי ואעשה כל שביכולתי על מנת לסייע בשמירה על איכות החיים בעיר ובפיתוחה עבור כולם"

 

כאמור, ביום שני צפויה הכנסת להצביע על חוק המרכולים, והערב ב-19:000 תיערך הפגנה נגד אישור החוק בארבעה מוקדים שונים, בין היתר בכניסה לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. מוקדים נוספים להפגנות נגד חוק המרכולים יהיו בסינמה סיטי ראשון לציון (20:00), מרכז מסחרי מרום נווה ברמת גן (19:00) ומרכז מסחרי נס הרים (17:00).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר