המרכז הבינתחומי. צילום זאב שטרן
המרכז הבינתחומי. צילום זאב שטרן

בשישי: יום פתוח למתעניינים ללמוד במרכז הבינתחומי הרצליה

ביום שישי בבוקר ייפתח הקמפוס לציבור, לטובת היכרות עם בתי הספר שבו, תכניות הלימוד השונות ומסלולי הלימוד לתואר ראשון

פורסם בתאריך: 10.1.18 13:26

המרכז הבינתחומי הרצליה יקיים יום פתוח למתעניינים בלימודי תואר ראשון ביום שישי, 12 ינואר 2018, בשעה 9:00 בקמפוס המרכז. במסגרת היום הפתוח יתקיימו מפגשי מתעניינים בהם ניתן יהיה להכיר את בתי הספר השונים, תכניות הלימוד, המתקנים והשירותים המוצעים לסטודנטים בקמפוס. המתעניינים יוכלו גם להיפגש עם הסגל, עם סטודנטים ובוגרים ועם נציגי הרישום והקבלה.

הבינתחומי מציע תכניות לימודים לתואר ראשון במשפטים, מנהל עסקים, חשבונאות, מדעי המחשב, תקשורת, פסיכולוגיה, ממשל, כלכלה, קיימות ויזמות. כמו גם תכניות לימוד למצטיינים במסגרת בתי הספר למשפטים, מנהל עסקים, כלכלה, וממשל.

בנוסף, ביום הפתוח ניתן יהיה לקבל מידע על תכניות הלימודים המיוחדות: תקשורת עם חטיבת לימוד ביזמות ומדיה חדשים; משפטים ופסיכולוגיה; קיימות וממשל או כלכלה; יזמות בשילוב מנהל עסקים, מדעי המחשב או כלכלה; מנהל עסקים במסלול Business & Data Analytics; תכנית Accounting & Data Analytics בחשבונאות;מנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ויזמות.

כמו כן, במסגרת היום הפתוח יוכלו המתעניינים להתרשם ממגוון התכניות המוצעות בבית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי, בו לומדים כ- 2,000 סטודנטים מ- 86 מדינות שונות. דו"ח שפרסמה המל"ג לשנת 2016 קבע כי המרכז הבינתחומי הרצליה הינו המוסד האקדמי עם המספר הגדול ביותר של סטודנטים מחו"ל הלומדים בתכניות לימוד מלאות לתארים ראשון ושני. 6 מבין 13 התכניות הבינלאומיות לתואר אקדמי מלא שפועלות בישראל מתקיימות בבינתחומי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר