ניקוי חופים בהרצליה. צילום טל אנגרט
ניקוי חופים בהרצליה. צילום טל אנגרט

רוצים להתנדב בקהילה? בואו עם כל המשפחה לפעילויות בהרצליה

פלטפורמת ההתנדבות "הורות בהתנדבות" מאפשרת לתאם בין משפחות לפעילויות שונות לטובת הקהילה בעיר, כמו טיפוח גינות, רישום סיפורי חיים וניקיון חופים

פורסם בתאריך: 11.1.18 10:44

מחלקת ההתנדבות יצרה לאחרונה, בשיתוף מרכז "הורות עכשיו", את פלטפורמת "הורות בהתנדבות" המציעה מגוון גדול של הזדמנויות לפעילויות תרומה והתנדבות משותפת של הורים וילדיהם – למען הקהילה.
הורים פעילים בעיר כבר נענו ומתנדבים עם ילדיהם בחלוקת מזון בעמותת מתנדבי הרצליה, ופעילות התנדבות נוספת הנמצאת בהתהוות היא הפעלת המשחקייה במתנ"ס יד התשעה, בשיתוף עמותת לב אוהב.

# אחת הפעילויות שעשויות לעניין משפחות רבות בעיר היא הקמה וטיפוח של גינות קהילתיות ברחבי העיר. על המתנדבים להגיע אחת לשבוע לעבודת אדמה פשוטה כמו עידור, שתילה, ניכוש עשבים שוטים וטיפול בצמחיית הגינה. פעילות זו מתאימה לילדים בטווח גילאים רחב, וכמובן להוריהם.

# בית הגלגלים, עמותה הפועלת למען ילדים ובוגרים עם נכות פיזית וקשיים קוגניטיביים מזמינה משפחות להגיע בהתנדבות ובתיאום מראש ביום שישי, לשם הכנת ארוחת שבת. ניתן גם להצטרף לקבלת שבת משותפת עם הדיירים.

 

 

# עמותת "צלול" מזמינה מתנדבים להיות "נאמני חוף" ולסייע בניקיון החופים של הרצליה.

# לבית האבות "הרב קוק" (רחוב הרב קוק 91) דרושות משפחות מתנדבות לאימוץ הדיירים, ניתן לתאם ולבנות את האימוץ מול העובדת הסוציאלית במקום.

# במרכז יום לקשיש "בית שמאי" (רח' שמאי 8) מחפשים מתנדבים לרישום ותמלול סיפור חייהם של הקשישים. מדובר בהתנדבות ממושכת, כדי לבנות אמון וקירבה.

# בתיאום עם מחלקת ההתנדבות העירונית דרושים מתנדבים לאימוץ חיילים בודדים בעיר, להכנת ארוחות חמות בסופי שבוע ובחופשות.

# ועמותת "מתנדבי הרצליה" מזמינה מתנדבים להגיע בימי חמישי אחר הצהריים למקלט ביד התשעה לשם אריזה וחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר