מחלף הסירה בעת התאונה. צילום אנשי הדממה
מחלף הסירה בעת התאונה. צילום אנשי הדממה

שוטר נורה בשגגה בידי שוטר אחר במרדף במחלף הסירה (וידאו)

במהלך השתלטות על רכב חשוד בצומת ליד הרצליה הלילה, נורה בטעות אחד השוטרים בידי שוטר נוסף. הוא פונה לאיכילוב ויצא מכלל סכנה אך מצבו נותר קשה

פורסם בתאריך: 15.1.18 09:40

שוטר נפצע באופן קשה לאחר שנורה בטעות בידי שוטר אחר בעת מרדף אחרי רכב חשוד במחלף הסירה. כך נמסר מדוברות מרחב ירקון של משטרת ישראל.

לפי הדיווח המשטרתי, בעקבות מרדף אחרי רכב חשוד מאזור לוד צפונה נעצר הרכב החשוד על ידי מחסום משטרתי באזור מחלף הסירה והחשודים נעצרו. במהלך ההשתלטות על החשודים, נורה בטעות בלש משטרתי בידי אחד השוטרים, ספג פציעות מסכנות חיים ונפגע באורח קשה. הפצוע פונה לבית החולים איכילוב, שם ייצבו את מצבו, הוא נותח בהצלחה ויצא מסכנת חיים. עם זאת, הוא עדיין מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה.

נסיבות האירוע נבדקות על ידי מח״ש.

עו״ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן, המייצג את השוטר שירה, מסר לצומת השרון: "הרכב הנמלט פרץ מספר מחסומי משטרה ואף נורו לעברו יריות במטרה לעצרו, עקב הסכנה הרבה שנשקפה ממנו למשתמשים בדרך. לאחר שהרכב נעצר, נחזה אחד השוטרים כאילו הוא חשוד שמכוון את אקדחו לעבר שוטר אחר על מנת לירות בו. השוטר היורה רצה למנוע את הירי בחברו, ולכן, עקב טעות טראגית, ירה בשוטר אותו חשב לחשוד. השוטר היורה היה עושה כל שאפשר היה כדי להימנע מטעותו והוא מאחל, מתפלל ומייחל, שהשוטר הפצוע יחלים מפציעתו במהירות האפשרית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר