השטח המיועד לבניית מתחם ההדרכה לרכיבה על אופניים. צילום באדיבות עיריית הרצליה
השטח המיועד לבניית מתחם ההדרכה לרכיבה על אופניים. צילום באדיבות עיריית הרצליה

החלו העבודות להקמת מתחם ההדרכה לרכיבה על אופניים חשמליים

המתחם יוקם בשטח של שישה דונם באזור הצפוני של פארק הרצליה ואמור להיפתח עד נובמבר. בשלב הראשון יתמקדו ההדרכות בתלמידי התיכונים

פורסם בתאריך: 19.7.17 20:12

השבוע החלו העבודות לבניית מתחם ההדרכה החדשני לרכיבה על אופניים, בדגש על אופניים חשמליים, שיוקם בשטח של שישה דונם באזור הצפוני של פארק הרצליה.

העבודות צפויות להמשך כארבעה חודשים ובכוונת העירייה להפעיל את מגרש ההדרכה כבר בתחילת שנת הלימודים הנוכחית, בחודשים אוקטובר-נובמבר, במסגרת תוכנית הלימודים בכל מערכת החינוך העירונית ולשמש את כלל תלמידי העיר. בשלב הראשון יתמקדו ההדרכות בתלמידי התיכונים.

מתחם ההדרכה יכלול כיתות לימוד מצוידות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ותוכנית הדרכה בשיתוף פעולה עם משטרת גלילות, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועמותת "אור ירוק", לצורך הקניית ידע לתלמידים באמצעות מערכי שיעור לפי גילאים ורמות. המערכים יכללו ידע הקשור לחוקי התנועה, תמרורים וסימנים מוסכמים הקשורים לרוכבי אופניים, הכרת עזרי הבטיחות לאופניים ולרוכב עליהם. בנוסף ובאופן ייחודי, יועברו שיעורים מעשיים במגרש ההדרכה כסביבת התנסות המדמה את המציאות במרחב התנועה העירוני והבין עירוני.

מי שיזמה את הקמת מגרש ההדרכה היא סגנית ראש העירייה מאיה כץ, מחזיקת תיק התחבורה במועצת העיר. "הקמת מתחם ההדרכה היא תוצר של עבודת מטה רחבה ומעמיקה שקידמנו במהלך השנה האחרונה מול אגף החינוך, והוא נועד להקנות הרגלי רכיבה בטוחה לאוכלוסיית התלמידים הרוכבים שמתמודדים עם דילמות מורכבות של מרכיבי הכביש ומשתמשי הדרך השונים. לצערנו, המדינה לא מצאה לנכון לטפל בבעיה הזו מהשורש ואנו נהיה הרשות הראשונה שמקימה מגרש הדרכה מסוג זה שישלב אופניים חשמליים ורגילים עם לימודים תיאורטיים ומעשיים בשטח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר