צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

נעצר חשוד בהונאת קשישים בהרצליה ובמרכז

המשטרה עצרה חשוד בהונאה וגניבה ממבוגרים וקשישים בהרצליה והסביבה. בין היתר חטף מאישה כסף, לקח מקדמות ונעלם ועזב מלון מבלי לשלם

פורסם בתאריך: 24.1.18 19:54

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) חשוד שגנב והונה קרבנות רבים ובדרכים שונות, בין היתר מהרצליה. כך נמסר ממשטרת ישראל. בית משפט השלום בתל אביב הורה על שחרורו של החשוד בתנאים אך בעקבות הגשת ערר ע"י נציגי המשטרה, העדיף בית המשפט המחוזי את עמדת המשטרה והורה על השארתו של החשוד במעצר.

מהחקירה עולה כי במהלך השנתיים האחרונות התקבלו נגד החשוד מספר תלונות, מהן עולה כי השיג כספים בתחבולה ובמרמה מאנשים שונים והכל בשיטה דומה. בין היתר, תלונה של אישה (בת 87 מהרצליה) ממנה עולה כי החשוד הגיע לביתה, חטף מידיה מאות ש"ח ונמלט במהירות מהמקום. למחרת, אף העז להתקשר אליה וניסה לקבל ממנה את מספר כרטיס החיוב שלה. תלונה אחרת היא של תושב הרצליה (בן 77) שהעביר לחשוד מקדמה ע"ס 2,000 ש"ח עבור רכב שהציג למכירה ונעלם.

לפי תלונה נוספת, של אישה בת 52 מרחובות, היא מסרה לחשוד כסף על מנת שיתקן בביתה, אך החשוד לקח את הכסף ונעלם. תלונה נוספת היא של מנהל מלון ברח' הירקון בת"א, אשר מסר כי החשוד שהה בבית המלון ועזב מבלי לשלם, כשהוא מותיר אחריו חוב בסך אלפי ש"ח. תלונה נוספת, של אישה (בת 37 מת"א) שמסרה כי החשוד לקח ממנה המחאה ע"ס 6,000 ש"ח כמקדמה לרכב שביקש למכור לה ונעלם. באותו המקרה, החשוד גם גנב ממנה לכאורה טאבלט. מקרה נוסף, של מתלונן (בן 92 מת"א) שנתן לחשוד המחאה ע"ס 5,000 ש"ח, כמקדמה עבור רכב שביקש לקנות מהחשוד. החשוד לקח את הכסף ונעלם.

 

כאמור אתמול נעצר והובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שהורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים ובהם שחרור למעצר בית מוחלט עד ליום 26.1.18. נציג המשטרה ביקש בסוף הדיון עיכוב ביצוע על החלטת בית המשפט לצורך הגשת ערר לבית המשפט המחוזי בת"א. הערר הוגש באותו היום והמחוזי קבע כי מדובר בלא פחות מ-13 קרבנות תמימים וכי התלונה הראשונה הינה עוד משנת 2014. "התמונה המצטיירת בשלב זה מהחשוד היא כמי שמנצל אנשים קשישים או חלשים לצורך הוצאת כספים במרמה, תוך הבטחות שווא ללא כל כיסוי ולאחר מכן נעלם עם הכסף. מדובר במי שפועל לכאורה בדרך מתוכננת, מתוחכמת ושיטתית", קבע בית המשפט המחוזי והורה כי החשוד יישאר במעצר עד ליום 26.1.18.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר