מתחם הפיקניק בקניון ארנה הרצליה. צילום: yosee
מתחם הפיקניק בקניון ארנה הרצליה. צילום: yosee

על האש בקניון? במתחם ארנה נפתח אזור פיקניק מקורה

עצי נוי, דשא סינטטי ופינות ישיבה מרכיבות את "פארק הפיקניק" החדש בקניון שבמרינה בהרצליה. ושהיערות של קק"ל יחכו

פורסם בתאריך: 25.1.18 09:39

רוצים ירוק בעיניים אבל בלי להזיע בקיץ ולהצטנן בחורף? מחפשים איך לשלב בין פיקניק לשופינג? במתחם ארנה הרצליה שעל שפת המרינה וחוף הים הושק לאחרונה פארק הפיקניק המקורה והמחומם הראשון בארץ. הפארק מכיל עשרות עצי נוי, 2,000 מ"ר דשא סינטטי ומספר מתחמי ישיבה, והציבור מוזמן להגיע עם הילדים, להיות בלי הטבע אבל אולי להרגיש קצת עם. היתרון הוא כמובן ההתאמה למזג האוויר, והמבקרים יוכלו לשהות בו בימי החורף הקרירים וליהנות מהמיזוג במהך הקיץ.

בפארק יש שביל עץ מרכזי אשר מתחיל משער הקניון ומכניס את המבקרים לפארק דרך החנויות והדוכנים. המבקרים בפארק יוכלו ליהנות ממתחם עבודה ציבורי עם עמדות הטענה וחשמל למחשבים וניידים, מתחם פיקניק רחב ידיים למשפחות, מתחמי רביצה ומתקני עץ ייעודיים.

מתחם הפיקניק בקניון ארנה. צילום: Yosee

מתחם הפיקניק בקניון ארנה. צילום: Yosee

מירית בכר, מנכ"לית מתחם ארנה הרצליה, מסרה: "ראינו לנכון לייצר מתחם in-door אשר ישרת את מבלי הקניון לאורך עונות השנה ויאפשר ליהנות מהטבע ומהצבע הירוק גם בימים הקרים והחמים. כלל הציבור הישראלי מוזמן לבוא יחד עם משפחתו, להביא את ערכות הפיקניק ולהגיע למתחם ארנה בהרצליה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרצלייני שאכפת לו!

    כל מה שיוצא למירית מהפה זה הבל הבלים, ריסקה במו ידיה את הסוחרים שנותרו כדי לקדם פרוייקט ענק ומפלצתי של ריאליטי. זה בדיוק קובי מיימון והתחנה המרכזית מה שהם עושים שם! זה שהם מזמינים עצים ודשא סינטטי סיני ומספרים לנו שזה חדשני זה חארטה בארטה.
    פישלה במרכז הירידים ותפשל גם פה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר