חוקרי משטרה מחזירים לתושב שנסחט טלוויזיה שנשדדה ממנו. צילום: דוברות משטרת ישראל
חוקרי משטרה מחזירים לתושב שנסחט טלוויזיה שנשדדה ממנו. צילום: דוברות משטרת ישראל

נערים מהרצליה פרצו, סחטו ושדדו קשיש תושב העיר

המשטרה עצרה שלושה נערים תושבי הרצליה שלפי החשד פרצו לביתו של אדם מהרצליה, גנבו מרכושו וסחטו באיומים עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 1.2.18 09:53

המשטרה חשפה פרשה חמורה של סחיטה ואיומים על ידי חבורת נערים בהרצליה. כך נמסר ממרחב ירקון של משטרת ישראל. בתום חקירה סמויה ממושכת עצרה המשטרה חבורה של שלושה נערים כבני 17 תושבי הרצליה אשר לפי החשד, במהלך החודשים האחרונים סחטו באיומים, גנבו ושדדו מתושב העיר בשנות ה-60 לחייו.

שלושת החשודים החליטו "להתלבש" על החשוד, פרצו לביתו וגנבו רכוש ובמספר הזדמנויות סחטו ממנו כספים בסכומים שהצטברו לכ-30 אלף שקלים, כשמעשיהם מלווים באיומים כולל איום באמצעות סכין. בין היתר, ניסו הנערים לכאורה לסחוט את הקשיש על קשר לא ראוי שלכאורה קיים עם נערה קטינה.

בימים האחרונים נעצרו הנערים החשודים ומעצרם של שניים מהם הוארך עד יום ראשון. חשוד נוסף נעצר אתמול והבוקר הוא יובא לבית המשפט לנוער בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנה

    המצב בהרצליה בכי רע עקב פעילות פיננסית בקרב התושבים והרחובות אצלי ברחוב בהרב מימון כולם עם תרמילים ומזודות בני נוער הפכו לאנשי הקש של התושבים פעילות של יום ולילה מכוניות יוצאות ונכנסות כולם פתאום מסודרים וקניות אין סופיות משלוחים שליחים מוניות ומתנהגים כולם כמו אנשי מחתרת רחוב קטן שהפך לטילת של הרצליה כמו כן לאזור מסחרי כביכול

  2. עומר

    מבקש לציין שאני גר בנווה עמל השכונה מתונפת ומוזנחת ראש העיר מסתובב כמו שיכור העיקר אצלו להצתלםבכל המקומונים כמו ילד מגודל פדלון הוא בושה לעיר וחובה להעיף אותו ן

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר