עמותת מחוברים פלוס בבית קינן. צילום: אמנון זיו
עמותת מחוברים פלוס בבית קינן. צילום: אמנון זיו

חולי סרטן מעמותת "מחוברים פלוס" נפגשו בבית קינן

העמותה הפועלת בקרב חולי סרטן בני 20 ו-30 ערכה את מפגשה בהרצליה. "מקום מחבק, אנושי, חם ועשה טוב לאנשים"

פורסם בתאריך: 1.2.18 12:34

ביום שני האחרון אירח "בית קינן" זו הפעם הרביעית את המפגש החודשי של עמותת "מחוברים פלוס". עמותה זו הוקמה למען חולים במחלת הסרטן בגילאי 20-35 ומאגדת בתוכה חולים מכל רחבי הארץ.
עמותת "מחוברים פלוס" הוקמה בהתנדבות מלאה על-ידי יעקב הרשקוביץ. יעקב, מתנדב מעל ל-25 שנה עם חולי סרטן. העמותה הוקמה לאחר שיעקב הרגיש שחתך גילאים זה נשאר "יתום" מתשומת לבם והחום של בני גילם, המנהלים שגרת חיים דינמית ותוססת בגילאים אלו.

"זה טווח גילאים שלא מכוסה מבחינת תשומת הלב הציבורית וקצת נופל בין הכיסאות", מסביר הרשקוביץ, בן 68, אב לשישה ותושב ירושלים. "העמותה מלווה את החולים בבתי החולים ותומכת בחולים באמצעות מפגשים, טיפולים נפשיים וגם תמיכה כלכלית איפה שצריך. חולים בגיל הזה נשארים מאחור כי אנשים בריאים בגילם עסוקים בלימודים, בטיולים, בהקמת משפחה, בעבודה, וכל מה שחבר'ה צעירים עושים – וחולי הסרטן נשארים מאחור, באיזשהו מקום אפילו לבד, למרות שהמשפחות שלהם כמובן איתם. כל השיח שלהם משתנה לגמרי ועוסק בכימותרפיה, הקרנות, השתלות, תרופות. ופה אנחנו נכנסים. אנחנו עורכים מפגשים חודשיים כמו זה שנערך בבית קינן. מגיעים חולים מכל רחבי הארץ, ואליהם מצטרפים חונכים ומדריכים, לכל חולה יש מתנדב מהעמותה".

"בבית קינן קיבלו אותנו עם לב פתוח, מרגישים הכי מחוברים למקום. זה מקום מחבק, חם, אנושי, יפה, וזה עושה טוב לאנשים. ולהעלות להם חיוך על הפנים שווה את הכל", סיכם הרשקוביץ את מפגש העמותה בהרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר