התערוכה החדשה בגלריה העירונית. צילום: עיריית הרצליה
התערוכה החדשה בגלריה העירונית. צילום: עיריית הרצליה

פותחת דף חדש: מתיחת פנים בגלריה העירונית בהרצליה

פינת ישיבה לאמנים, ספריית אמנות, צביעת הקירות וגם תערוכה חדשה הם חלק מהרענון שעברה לאחרונה הגלריה העירונית הוותיקה

פורסם בתאריך: 7.2.18 08:55

את החץ הממותג החדש לגלריה העירונית אי אפשר לפספס. חץ אדום עבה מטפס לאורך המדרגות, כשבסיומו, על דלת הזכוכית, מופיעה נקודה אדומה, שבגלריה מקווים שתהיה סימן קבוע שיופיע לצד כל ציור שיוצג בה.

זהו רק היבט אחד ממתיחת פנים כוללת שבוצעה בגלריה העירונית הוותיקה שבמרכז הרצליה. כך למשל, הוחלט לרענן את המעטפת, הגלריה נצבעה בלבן וקיר אחד באפור, והגרפיקה משתלבת בשפה הזו עם צבעי אפור ואדום. בנוסף הוקצתה בגלריה פינה נעימה לאמנים, מעין "ארט קפה", לצד ספריית אמנות שניתן לעיין בה. יעל בן שאול, מנהלת הגלריה מזה שלושה חודשים, מגדירה את האזור הזה "סלון אמנותי תרבותי אורבני".

ואחרי מתיחת הפנים מגיע תורה של התערוכה הראשונה במקום, כשבסימן ההתחלה החדשה נקראת, איך לא, "דף חדש". מוצגים בה עבודות של למעלה מ-30 אמנים מארגון אמני הרצליה הכוללות ציורים, יצירות פיסול, ועבודות בתלת ממד. התערוכה נפתחה ביום שלישי השבוע ותוצג עד ה-4.3.

 

ראש העיר משה פדלון אמר: "הגלריה העירונית היא בית חם ושוקק פעילות של אמני העיר. אני שמח שיש להם עכשיו אכסניה נעימה ומזמין את כולם לבוא ולהתרשם מהיצירות היפות שמוצגות בה".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין "עיריית הרצליה רואה חשיבות בקידום חיי התרבות בעיר, ובכלל זה תחום האמנות. אני מאחל לגלריה העירונית, יחד עם אמני הרצליה, הצלחה בדרך החדשה שלהם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר