הפגנת המחאה. צילום: הרצליה איכות חיים
הפגנת המחאה. צילום: הרצליה איכות חיים

לראשונה מאז ספטמבר: חודשה המחאה מול בית ראש העיר

פעילי "הרצליה איכות חיים" דורשים מראש העיר לחשוף בפני הציבור את תכנית המתאר לפני הבחירות

פורסם בתאריך: 11.2.18 19:23

פעילי הרצליה איכות חיים חידשו את משמרות המחאה מול ביתו של ראש העיר משה פדלון, לאחר שנפסקו בחודש ספטמבר בעקבות החלטת הוועדה המחוזית כי התוכנית מתאר תחזור לוועדה המקומית הרצליה לבחינה משותפת.

הסיבה לחידוש משמרות המחאה היא חוסר השקיפות של עיריית הרצליה וראש העיר אשר משמש כראש ועדת התכנון והבניה, לגבי השינויים בתכנית המתאר. לדברי גלי, פעילה בהרצליה איכות חיים, שיתופי הציבור שנעשו עד היום לא מראים תכנון חדש של תוכנית המתאר אלא רק מנסים "ללמד" את הציבור על תהליכים ומצבים במקומות אחרים.

קרני, פעילה נוספת בהרצליה איכות חיים, מוסיפה ואומרת: "כל מה שאנחנו מבקשים לראות זה את השינויים שנעשו בתכנית המתאר, על מנת שנדע שאכן התבצע שינוי כפי שביקשנו, שהורידו משמעותית את הציפוף בעיר, נתנו מענה לתשתיות והוסיפו גינות ציבוריות, מרחבים ציבוריים בכל רחבי העיר והרבה ירוק לרווחת הציבור".

 

פעילי הרצליה איכות חיים פרסמו את ההודעה הבאה: "תושבי הרצליה דורשים מראש העיר לחשוף לאלתר את תוכנית המתאר החדשה, או מספר חלופות, כדי שהציבור יוכל לבחון אותן ולהחליט עליהן לפני הבחירות האמורות להתקיים באוק' 2018. אמנם, הועדה המחוזית איפשרה לעירית הרצליה להציג תוכנית חלופית עד לאחר הבחירות אבל עיריית הרצליה גוררת רגליים בהליך שיתוף ציבור ארוך ומלאכותי כדי לצאת ידי חובה מול הציבור ומול הוועדה המחוזית ולכדי לעבור את הבחירות בשלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר