הביתן של הרצליה בתערוכה. צילום: החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה
הביתן של הרצליה בתערוכה. צילום: החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה

הרצליה השתתפה ביריד התיירות הגדול במזרח התיכון

לאור הנתונים על הגידול העקבי בכמות הלינות של תיירים וישראלים גם יחד במלונות העיר, העמידה החברה לפיתוח התיירות בהרצליה ביתן משודרג עם נציגות לכל המלונות

פורסם בתאריך: 13.2.18 09:14

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בשיתוף עם בתי המלון בהרצליה השתתפו זו השנה התשיעית בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שנערכה בגני התערוכה בתל אביב. הביתן הממותג הציג את האטרקציות התיירותיות השונות הקיימות בעיר בפני סוכני תיירות ומובילי דעת קהל מהארץ ומהעולם.

השנה הוחלט על שידרוג הביתן לגדול יותר מבשנים עברו, כך שיכיל את נציגויות כל בתי המלון בעיר. גם עיצוב הביתן הוחלף השנה בעיצוב ייחודי עם דגש לים, לגלים, לספורט הימי ועוד.

IMTM הוא יריד התיירות המקצועי השנתי הגדול מסוגו במזרח הים התיכון וכמו בירידי תיירות בינלאומיים אחרים, הוא משמש לקדם את התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, כמו גם לחזק את שיתוף הפעולה בין הגופים התיירות בישראל ובמקומות אחרים בעולם.

לאחרונה פרסמה התאחדות המלונות בישראל את נתוני התיירות לשנת 2017 ומהם עולה כי התיירות בהרצליה ממשיכה במגמת העלייה, שהחלה בשנת 2014. מגמת העלייה באה לידי ביטוי בכל ההיבטים: סך הלינות של תיירים וישראלים, מספר הלינות של תיירים, מספר הלינות של ישראלים ותפוסת החדרים בבתי המלון.

מניתוח הנתונים עולה כי תיירות החוץ בעיר גדלה ב-78% בארבע השנים האחרונות ועומדת כיום על למעלה מ-255 אלף לינות תיירים בשנה. נוסף על כך, תיירות הפנים בעיר גדלה ב-90% בארבע השנים האחרונות – ועומדת על למעלה מ-166 אלף ישראלים שלנם בהרצליה בשנה. סך הכל מדובר ביותר מ-420 לינות בעיר במהלך שנת 2017.

ראש העיר הרצליה משה פדלון: "אני חש גאווה גדולה לראות פירות שמתחילים להיקטף לאחר עבודה קשה ומאומצת. פיתוחה של התיירות בהרצליה היא צעד חיוני ואסטרטגי. אני בטוח שהתוצאות החיוביות הן רק קצה הקרחון במימוש הפוטנציאל התיירותי של העיר".

יונתן יעקובוביץ', יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בעיר:"אנו מובילים פעילות ענפה בחברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, שמטרתה לעודד הגעת תיירים מהארץ ומחו"ל לבתי המלון בעיר ולהשתתפות באירועי התרבות והספורט המגוונים שאנו מקיימים. פיתוח התיירות מביא גם להגדלת מקומות תעסוקה בעיר וכמובן תורם גם לקידום העסקים המקומיים. אנו מאמינים שלפעילות שלנו יש תרומה ניכרת בנתוני הגידול ואנו ממשיכים להשקיע מאמצים ומשאבים על מנת לשמור על מגמה חיובית זאת".

צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה

צילום: החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר