צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

יוצאים לשטח: פעילות הסברה של המשטרה בקניון שבעת הכוכבים ומקומות נוספים

שוטרי מרחב ירקון העמידו דוכני הסברה במוקדים אסטרגים כדי לצמצם את הסכנות בכבישים

פורסם בתאריך: 13.2.18 15:52

מרחב ירקון של משטרת ישראל פתח השבוע במבצע רחב היקף בו נוטלים חלק כלל היחידות במרחב החל ממפקד המרחב ועד אחרון השוטרים. המשימה, כפי שהוגדרה לשוטרים, הנה יצירת מציאות חדשה ובטוחה למשתמשי הדרך. המטרה, להשריש התנהגות נכונה ולשרש התנהגות של בריונות בכביש המסכנת חיי אדם.

דגש מיוחד ניתן לפעולות של מניעה וזאת באמצעות הסברה. שוטרי מרחב ירקון הקימו עמדות הסברה במוקדים אסטרטגיים. בעמדות אלו חילקו השוטרים לעוברי הדרך פליירים ונתנו הסברים ועצות להתנהגות נכונה בדרך. עמדות כגון אלו הועמדו בנמל תל אביב, דיזינגוף סנטר, תחנת רכבת ארלוזרוב, אוניברסיטת ת"א, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה ועוד.

צילום: משטרת ישראל

צילום: משטרת ישראל

במקביל לפעילות ההסברה, פעלו השוטרים בפעילות אכיפה כשהדגש ניתן לאכיפה כנגד עבירות בריונות בכביש ועבירות המסכנות חיים. בתוך כך נעצר אתמול עי השוטרים נהג משאית כשהוא נוהג שיכור כשבדמו לא פחות מ 1540 מיקרו גרם אלכוהול(פי 7 מהמקסימום המותר). כמו כן נרשמו מאות דוחות בגין עבירות מהירות, אי מתן זכות קדימה, נהיגה בשכרות ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דנה

    תבוא לרחוב הרב מימון תעשו דוחות כולם עם טלפונים מדברים בנסיעה כולם עושים עבירות תנועה ביצאה מהרחוב פונים ישר שמאל שעה שאין פניה שמאל אמא אחד כל בוקר מסיעה את ביתה על הברכים שלה ונוסעת לגן מצולמת אצלי אבל לצערי משטרת גלילות אתם שומרי הסף שלהם התלוננו ולא עשיתם כלום

  2. דנה

    תבואו לרחוב הרב מימון כולם פונים שמאלה ואין פניה שמאל יש לפנות ימינה ולהסתובב במעגל כולם מטלפנים בשעת נסיעה וכותבים הודעות אמא אחד כל בוקר נוהגת ומושיבה את הבת שלה על הברכים שלה ונוסעת לגן אבל צר לי משטרת גלילות הם שומרי הסף של הרחוב הזה למרות התלונות שקבלתם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר