מור רמלר בנדורי, נוגה פלג פלץ, משה פדלון, אלעד עוזמאיה כץ,
מור רמלר בנדורי, נוגה פלג פלץ, משה פדלון, אלעד עוזמאיה כץ,

מסדר זיהוי: פרויקט תחפושות מיוחד לפורים

חצאית שאמא שמרה מילדותה, ההליכה המשפחתית לעדלאידע, מאיה כץ יווניה וראש העיר בתחפושת תוצרת בית. תושבים בוחרים תחפושת אהובה

פורסם בתאריך: 28.2.18 15:28

מור רמלר בנדורי, חברה בוועד הגנים בהרצליה

מור רמלר בנדורי

התמונה צולמה בפורים 1985, בגן גוזלים בהרצליה, כשהייתי כמעט בת שנתיים. התחפושת בתמונה מורכבת מחצאית ושכמיה שאמא שלי קיבלה בילדותה בצ'ילה ונשמרו היטב כל השנים.

פורים תמיד היה החג האהוב עלי, אהבתי להמציא תחפושות ולהכין אותן לבד. עד היום אני תופרת כל שנה לבנותיי תחפושות מיוחדות שאנחנו מכינות יחד. בשנים האחרונות הן היו נערת הגונג'ל, החיפושית המופלאה, טווס, תות, בילבי והשנה מתוכננות המצאת חדשות (תוכלו לזהות אותנו בעדלאידע בקלות, אני מניחה שאין הרבה ילדות שביקשו להתחפש למלכת השבלולים בעיר..). חג שמח!

 

אלעד עוז, מנהל מועדון הגלישה גזיבו בהרצליה

אלעד עוז

אלעד עוז

פורים הוא חג שתכליתו הוא שמחה עד לא ידע. ההכנות לחג מתחילות שבועות קודם וערב לפני החג ההתרגשות בשיאה. התחפושות מוכנות, משלוחי המנות ארוזים וכולם מחכים לבוקר פורים. עבורנו, המסיבה ראשונה היא מסיבת הרחוב השכונתית במרכז המסחרי של נוף ים. זה מדהים לראות איך מתנ"ס אחד מצליח לארגן מסיבת רחוב עם כל האטרקציות לכל הגילאים.

בשנה שעברה, בבוקר שלאחר המסיבה השכונתית ורגע לפני שיצאנו לעדלאידע המסורתית של העיר, הצטלמנו מחופשים: אני לרוזן, איתי שרון לבמבי, בתי הגדולה מיה לגברת חיפושית ובתי הקטנה אגם למפלצת מתוקה, ואחותי למלכת הלבבות. זו היתה חוויה לראות עיר שלמה מחופשת ושמחה. בלאגן גדול אבל כיף אדיר, ומצאתי את עצמי מתלהב מכל מיזם שבנו ומכל הילדים שרקדו ושרו.

השנה כבר הכנו את כל התחפושות וכולם כבר סופרים את השעות. רוצה לאחל לכולם חג פורים שמח ועד-לא-ידע.

 

מאיה כץ, סגנית ומ"מ ראש העיר

מאיה כץ

מאיה כץ

חג פורים הוא החג שאני הכי אוהבת מכל חגי ישראל. כשאתה ילד הוא מאפשר לך להיות כל מי שאתה חולם להיות, הדמויות שאתה אוהב, האנשים שאתה שואף להידמות אליהם או סתם תחפושת של יצירת מציאות דמיונית. בתור אדם בוגר, חג פורים מאפשר לך להשתחרר קצת משגרת היום-יום העמוסה ולהפתיע, לחזור קצת אחורה בזמן, להשתטות מעט וליהנות מכל רגע. זהו חג שמח, ססגוני, חג של הרבה שמחה ואופטימיות.

התמונה הזו היא מהעדלאידע השנייה, ב-2015, שעסקה בנושא ילדי כל העולם, ואני בחרתי להתחפש ליוונייה. אז חג פורים שמח לכולם, תשמחו, תרקדו, תשירו, תתחפשו ובעיקר תאפשרו לעצמכם לקחת פסק זמן מהחיים הבוגרים ולחזור שוב לרוח הילדות והנעורים.

 

 

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה

צילום: עיריית הרצליה

נכון, נדמה שהעדלאידע בהרצליה היא כבר מסורת ארוכת שנים… אבל למעשה השנה נחגוג בעיר את העדלאידע החמישית במספר. עד אז, במשך שנים לא היה בעיר אירוע פורימי שמח לילדים. כתושב העיר, חשתי תסכול וצער כשבכל חג פורים נאלצתי לקחת את ילדיי הקטנים ולנסוע איתם לאירועי עדלאידע בערים אחרות. חלומי היה לגרום לשינוי ולהביא להרצליה אירוע פורים, שמח וססגוני, להנאת כולם, ילדים ומבוגרים, ולא פחות חשוב שיהיה קרוב, נגיש ונוח להגעה.

ואכן, עם כניסתי לתפקיד ראש העיר, בתוך זמן קצר, הצליחה עיריית הרצליה, בכוחות משותפים של כל מחלקות העירייה, להפיק את העדלאידע, בהשתתפות יותר מ-2,000 ילדים מכל רחבי העיר, שצעדו בשלל תחפושות, לצלילי מוזיקה שמחה ולצד מיצגי ענק מרהיבים.

ההצלחה הייתה מדהימה. עשרות אלפי אנשים מילאו את הרחובות סוקולוב ובן גוריון בעיר, שלאורכם צעדה העדלאידע, כשהם שמחים ומריעים. אני שמחתי עם כולם, ובשנה שעברה, כשהעדלאידע עמדה בסימן סיפורי התנ"ך, הובלתי את התהלוכה מחופש למשה רבנו הנושא את לוחות הברית. זוהי תחפושת מעשה יד מתוצרת בית, שהוכנה מחומרים אותם מצאנו בביתנו. מהרגע שנבחרו סיפורי התנ"ך כנושא העדלאידע, הבחירה במשה רבנו היתה פשוטה וברורה מאליה, בגלל השם המשותף לנו.

בכל שנה אנו עורכים עדלאידע ססגונית, ובכל שנה היא יפה יותר מקודמתה, והיא הגדולה ביותר באזור השרון ומשמחת כל ילדה וילד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר