עמודים מתקפלים ברחוב הרב קוק. צילום: עיריית הרצליה
עמודים מתקפלים ברחוב הרב קוק. צילום: עיריית הרצליה

אחרי תאונות קטלניות: העירייה פועלת להגברת הבטיחות ברחוב הרב קוק

ברחוב בו אירעו בחודשים האחרונים תאונות קטלניות הותקנו תמרורים למתן זכות קדימה, עמודים מתקפלים בצדי הדרך ו"עיני חתול" להדגשת פסי האטה

פורסם בתאריך: 1.3.18 20:13

ראש עיריית הרצליה משה פדלון ומ"מ וסגנית ראש העירייה מאיה כץ גיבשו תכנית עם גורמי התחבורה המקצועיים בעירייה בשיתוף נציגי תחנת גלילות, בראשות סנ"צ יצחק מנשי, הכוללת בין השאר התקנת אמצעי בטיחות ברחוב ותגבור האכיפה על נהגים העוברים את מהירות הנסיעה המותרת. התוכנית כבר אושרה על ידי ועדת התנועה העירונית.

ברחוב הרב קוק אירעו בחודשים האחרונים מספר תאונות דרכים, שתיים מהן קטלניות: בחודש אוקטובר נהרג הולך רגל מפגיעת רכב, ובחודש דצמבר נהרג עובד העירייה דימה אודוד כשהתנגש עם האופנוע שלו בתחנת אוטובוס.

בשלב זה כבר הותקנו תמרורים למתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר החצייה ועמודים "סלחניים" (מתקפלים) כאמצעי בטיחות בצידי הדרך, שהוכחו כמי שתורמים לירידה במספר הנפגעים ובהקטנת חומרת התאונות. כמו כן, הותקנו "עיני חתול" שנועדו להדגיש את פסי ההאטה, במיוחד בשעות הלילה, וזאת, על מנת לסייע לנהגים להבחין בפס ההאטה בעוד מועד ולהאט. בנוסף, נבחנת אפשרות להציב רמזור להולכי רגל והוספת פסי האטה לאורך הרחוב

 

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר "אנו פועלים בשילוב ידיים עם כל הגורמים המקצועיים במטרה להביא להפחתת הפקקים ועומסי התנועה ברח' הרב קוק, המהווה עורק תחבורה ראשי המנקז אליו כלי רכב רבים. בה בעת אנו נוקטים במגוון פעולות ואמצעים טכנולוגיים על מנת לשפר עוד יותר את הבטיחות של הולכי הרגל והנהגים".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק התחבורה, מאיה כץ, אמרה "המאבק בתאונות הדרכים עומד בראש סדר העדיפויות העירוני ואנו פועלים, בשיתוף גורמי המשטרה והאכיפה, כדי להמשיך בצמצום מספר הנפגעים בתאונות הדרכים, אך אלה אינם מהווים תחליף לאחריות האישית של הנהגים ומשתמשי הדרך".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר "נושא הבטיחות בדרכים של תושבי העיר עומד בראש נעיינינו והעירייה מפעילה תכניות רבות על מנת להפחית את מספר התאונות והפגיעות, וכן להגביר את המודעות והזהירות של נהגים והולכי רגל כאחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר