לאונרדו די קפריו צילום רויטרס
לאונרדו די קפריו צילום רויטרס

לאונרדו דיקפריו מצטרף כשותף במלון החדש במרינה בהרצליה

קבוצת חג'ג' הודיעה כי שחקן הקולנוע יחבור לשותפות במלון וחלקו יעמוד על עשרה אחוזים מהרווחים

פורסם בתאריך: 4.3.18 14:43

שחקן הקולנוע ליאונרדו דיקפריו יצטרף כשותף לקבוצת חג'ג' (באמצעות החברה הציבורית רג'נסי) במלון החדש אותו היא מקימה במרינה בהרצליה. השחקן זוכה האוסקר יסייע בפרסום ושיווק המלון וחלקו בשותפות יעמוד על 10 אחוזים מהרווחים. כך דיווחה קבוצת חג'ג'.

דיקפריו נודע בפעילותו למען הסביבה, ובפרט בנושא ההתחממות הגלובאלית ואנרגיות חדשות. לפי ההודעה, דיקפריו יסייע להבטיח כי המלון "עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע לפיתוח סביבתי". משמעות השותפות בין הצדדים היא כי המלון יבנה לפי סטנדרטים של מועצת הבנייה הירוקה בארה"ב (USGBC) ובתו תקן הזהב של מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי (LEED).

לפי הדיווח לבורסה, בעת חלוקת הרווחים יקבל דיקפריו מקדמה של 2.5 מיליון דולר. לאחר מכן ישולמו עד 22.5 מיליון דולר לבעלי המניות של החברה, ולאחר מכן תחולק יתרת הרווח בין השותפים לפי חלקם היחסי. חלקו של דיקפריו, לפי הדיווח, לא יהיה קטן מ-2 מיליון דולר. לפי ההסכם, חל על דיקפריו איסור על פעילות בתחום הנדל"ן למגורים ולמלונאות בישראל, כל עוד ההסכם באמור בתוקף ולטווח של עד חמש שנים.

ליאונרדו דיקפריו מסר: "פיתוח סביבתי 'ירוק' הינו חלק משמעותי בבניין קהילות הפועלות בשיתוף עם הטבע ולא כנגדו. בעודנו מחפשים ליצור עתיד המונע את ההשפעות החמורות ביותר של שינויי אקלים, אנו זקוקים לפרויקטים הדוחפים אל עבר פיתוחים חדשניים בתחום העיצוב הסביבתי. פרויקט זה העומד בתקן הזהב של LEED ובעיצובו של דיוויד רוקוול, יהווה מודל לפיתוח ידידותי לסביבה בתחום המלונאות לעולם כולו".

צחי חג'ג'

צחי חג'ג'

 

האחים חג'ג' מסרו: "מר דיקפריו הוא פעיל סביבתי ידוע בעולם, ואנו מברכים על החלטתו לקחת חלק בפרויקט, על מנת להבטיח שפיתוחו של פרויקט זה יעשה תוך שמירה על עקרונות הגנת הסביבה".

המלון שייבנה על קו המים במרינה יכלול כ-200 סוויטות בשני מבנים מרכזיים בני שש קומות. סך השטח הבנוי יעמוד על 25 אלף מ"ר וההשקעה נאמדת ב-100 מיליון שקלים. היזמים נמצאים בשלבי קבלת האישורים והצפי הוא להתחיל את הבנייה בעוד כשנה ולפתוח את המלון לקהל בעוד כשלוש עד ארבע שנים.

הדמיה של המלון החדש שייבנה בהרצליה. ביצוע: Viewpoint

הדמיה של המלון החדש שייבנה בהרצליה. ביצוע: Viewpoint

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר