הפגנה נגד תכנית המתאר בהרצליה ומפגש שולחנות עגולים צילום: הרצליה איכות חיים, עיריית הרצליה
הפגנה נגד תכנית המתאר בהרצליה ומפגש שולחנות עגולים צילום: הרצליה איכות חיים, עיריית הרצליה

בערב אחד: שיתוף ציבור בשולחנות עגולים והפגנה נגד תכנית המתאר

בחטיבת הנגיד נערך מפגש בו הביעו המשתתפים את דעתם לגבי גיבוש תכנית המתאר. מול העירייה הפגינו נגד התכנית

פורסם בתאריך: 6.3.18 16:46

בחטיבת הנגיד נערך אתמול (ב') מפגש שולחנות עגולים ראשון במסגרת שיתוף הציבור בתכנית המתאר. במקביל, הפגינו אנשי הארגונים "הרצליה איכות חיים" ומטה המאבק לבינוי שפוי בהרצליה כנגד תכנית המתאר המתגבשת.

המפגינים דרשו מראש העיר והנהגת העיר הנוכחית לפרסם את תכנית המתאר הסופית של הרצליה לא יאוחר מה-30 ביוני, כארבעה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, על מנת לאפשר לציבור להתרשם ולקבל החלטה לפני ההליכה לקלפי. "אנו דואגים לעתיד העיר שלנו ומייצגים את 100 אלף התושבים החיים בה, שאוהבים את העיר שלהם", נמסר ממארגני ההפגנה. "אין מקום בהרצליה למגדלים של עשרות קומות. העדיפות שאנו דורשים היא להתחדשות עירונית, פיתוח ושיפור השכונות הקיימות".

מעיריית הרצליה נמסר: "תמוה מאד מדוע בחר אותו קומץ אנשים להפגין כאשר בדיוק באותה השעה עשרות אנשים התכנסו למפגש ראשון של שולחנות עגולים במסגרת שיתוף הציבור בנושא תכנית המתאר העתידית של העיר הרצליה, הביעו דעותיהם ותרמו רעיונות לתכנון העתידי של העיר".

 

ובאותו הזמן, עשרות אנשים הגיעו לאירוע השולחנות העגולים בחטיבת הנגיד, שהיה מיועד לתושבי מרכז העיר. המפגש נגע בשאלות הקשורות לעתידה התכנוני של העיר. מן העירייה נמסר כי סבב השולחנות העגולים יימשך בחודשיים הקרובים ברחבי הרצליה ומוזמנים להשתתף בו כל תושבי העיר. לפרטים למפגשים נוספים הקליקו פה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר