עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

משרד האוצר פרסם: מי שיאני השכר בעיריית הרצליה?

הממונה על השכר משרד האוצר פרסם את נתוני השכר לשנת 2016 במגזר הציבורי, כולל בעיריית הרצליה. מי בראש, מי זכה להעלאה נאה וכמה מרוויח מציל בחופי העיר?

פורסם בתאריך: 8.3.18 09:07

היועצת המשפטית של עיריית הרצליה, עו"ד ענת בהרב-קרן, היא שיאנית השכר בשנת 2016 ומשכורתה עומדת על 46,889 שקלים ברוטו. כך עולה מדו"ח שפרסם הממונה על השכר במשרד האוצר, בדו"ח המתייחס לשנת 2016. במקום השני ברשימה נמצא הווטרינר הראשי עם שכר חודשי של 44,149 שקלים, המגלמת עלייה מרשימה של 27.2% ביחס ל-2015. יש לציין כי זוהי העלייה החדה ביותר ברשימת המשתכרים הבכירים בעיריית הרצליה, ושאר המשכורות עלו או ירדו באחוזים בודדים ביחס לשנה הקודמת. שלישי ברשימה הוא מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, עם משכורת חודשית של 41,355 שקלים.

הנתונים מבטאים משכורות של עובדי עירייה ולא של נבחרי ציבור העובדים בעירייה, כמו ראש העיר וסגניותיו.

 

 

מהנדס העיר מייק סקה משתכר 39,265 שקלים, מבקר העירייה רו"ח ירון הררי משתכר 38,191 שקלים ומנהל בית ספר תיכון בעיר מרוויח 35,220 שקלים.

במקום השמיני ברשימה נמצא "מציל ראשי" עם שכר של 36,839. מנהלי תחנות ההצלה מדורגים לא הרחק מאחור, עם משכורות שנעות בין 31 אלף שקלים ל-35 אלף שקלים.
שכרו של מנהל אגף פיקוח, בועז מייזל, עומד על 30,635 שקלים. מנהל אגף שאיפ"ה, רוני גאון, משתכר 28,972 שקלים, ומשכורתו של עוזר לראש העיר עומדת על 20,657 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    וכמה ראש העיר וביתו שירי וכל המקורבים שלו ממשפחת דקל?

  2. דובון איכפת לי

    אני אפרגן למשכורות מבלי להיות ישראלי צר עיין ,אבל במשפט השני שמתלווה לפרגון שהוא,מגיע להם ,נתקעתי.
    בפניות הציבור לא עונים לך במייל וגם אם כן זה אחריי נדנוד ובתחושה של תפסיק להציק לנו,אני גר בשכונה חדשה ועדיין כל אחד מישאיר זבל איפה שרוצה,הכביש מלוכלך משקיות ושאר דברים שבועות אף אחד לא מגיע לפה בכלל,אתה חוצה במעבר חצייה ונתקל במדרכה שצריך סולם ,שמו מנורות לפניי חצי שנה כבר ,עדיים לא כולם עובדות ,מתקניי כושר מבורכים ,רק בלי הצללה ,בכדיי שנוכל גם להשרף קצת תוך כדיי עצים ששתלו ,נראים כמו גל עד לעצים וכל הגינון מאד סטנדרטי מינוס כל מי שרוצה מהעירייה מוזמן לפה לראות שהכל אמת כולל חוסר ההתייחסות מפניות הציבור.אז המשכורות
    מתקדמות מאד,ההתנהלות והחשיבה פח אשפה כולי
    ציפייה
    שיבוא ראש עיר עם עתיד עם תקווה וחלום
    כי עכשיו זה בדד.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר