הרצליה זכרונות ילדות
הרצליה זכרונות ילדות

במוצ"ש זה קורה: המפגש הגדול של "זכרונות ילדות הרצליה"

קולנוע דגניה, הפלאפל של התימנים, המשביר בסוקולוב, חוף דבוש, להקת "צליל", פיצה ברודוויי וכל הזכרונות מהרצליה של פעם יגיעו למפגש גדול ומושקע. סמנו ביומן

פורסם בתאריך: 12.3.18 12:25

האם יש משהו ישראלי מזה? האם יש משהו הרצלייני מזה? במוצאי שבת, 17.3, יתקיים בחצר בית קינן המפגש הגדול של קבוצת הפייסבוק "זכרונות ילדות הרצליה". אמרנו קבוצת פייסבוק, ולא דייקנו. כי המפגש מיועד לכל בני ובנות העיר, שנולדו, גדלו, למדו, התחנכו ובילו בהרצליה.

המפגש ייערך בצורה של הפנינג משפחות, מה שמבטיח תעסוקה לילדים או לבני/בנות הזוג שאינם הרצליינים. בין היתר יופיעו הסטנדאפיסטים איתמר פדאל ויוסי טרבלוס, ילידי הרצליה, עם בדיחות על הילדות בעיר, די ג'יי שמעון סופר. דוכני אוכל של פעם, מתקני משחקים לילדים וכמובן כל הזכרונות הטובים מהימים היפים ההם. ראש העיר משה פדלון כבר הבטיח כי יכבד את האירוע בנוכחותו, הכניסה בחינם ומזג האוויר צפוי להיות נוח.

יובל גינסברג, מייסד הקבוצה, אמר: "זו הזדמנות לפגוש את האנשים מחוץ לעולם הווירטואלי, לערוך מפגש אמיתי ולחוות באופן ממשי את כל מה שחווינו ברשת. מאז שנפתחה, נערכו מפגשים רבים של כיתות, שכבות, שכונות וחברים שלא נפגשו שנים רבות. זה תמיד מחמם את הלב לראות את התגובות בקבוצה, מה שמגביר את הציפיות לקראת המפגש במוצאי שבת".

 

גינסברג פתח את הקבוצה ב-27.11.2017 ותוך שבוע נרשמו אליה מעל ל-16 אלף איש. כיום מונה הקבוצה מעל 23 אלף איש.

לילך טטרו, המנהלת את קבוצת הפייסבוק "זכרונות ילדות הרצליה לצד יובל גינסברג, אמרה לקראת המפגש: "מזמינה את כל ההרצליינים להזכר, להיפגש ולהתרגש לכל דורותיה של הרצליה. מפגש גדול ונוסטלגי וכמובן שיהיה כיף".

אסף אמר, המנהל את הקבוצה עם יובל ולילך הוסיף: "כיליד העיר שחי ונושם הרצליה אני נרגש להיות חלק מהפקת האירוע הנוסטלגי שנוגע בלב של כל תושב בעבר ובהווה. יש לנו בעיר גאווה הרצליינית מיוחדת במינה ואני מזמין את כולכם להגיע ולספוג את הנוסטלגיה מפעם. כשיש שותפים לדרך כמו יובל ולילך שאוהבים כמוני את העיר ופועלים באהבה למען הזולת אני בטוח שיהיה אירוע של פעם בחיים שייזכר לשנים רבות. אני רוצה להודות לכל האמנים שהתנדבו להפוך את הערב למושלם. נתראה!".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר