אתר בנייה. צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

טופס 4 בקליק: העירייה תאפשר הגשת בקשה לאישור איכלוס באמצעות אתר ייעודי

באמצעות האתר תתאפשר פתיחת תהליך וזימון מפקח מבלי צורך להגיע למשרדי העירייה, וכן מידע לגבי מצב הבקשה

פורסם בתאריך: 16.6.19 18:02

בשורה לתושבי הרצליה שנזקקים לטופס 4 (טופס אישור אכלוס), אחד השלבים האחרונים אחד השלבים האחרונים לקראת מסירת מפתחות דירה חדשה לדיירים שעתידים לגור בה. הטופס מהווה הצהרה של הרשות כי בניית המבנה הסתיימה באופן רשמי והוא בטוח ומתאים למגורים, וכן כי ניתן לחברו לתשתיות שונות כמו מים, חשמל וטלפון.

"על מנת להקל על התושבים ולאפשר להם לראות את מצב הבקשה שלהם לטופס 4, מבלי להגיע לעירייה או להתקשר בטלפון, יזמו מינהל ההנדסה ואגף תקשוב ומערכות מידע בעירייה פתרון נוח וידידותי", מסרה העירייה, "מדובר בתוכנה הכוללת שני רכיבים: דף נחיתה באתר של מינהל הנדסה המאפשר פתיחת תהליך וזימון מפקח מבלי צורך להגיע למשרדי העירייה. וכן טבלה הכוללת מידע לגבי מצב הבקשה, תוך פירוט  אילו סעיפים הושלמו ואילו עדיין לא".

לכניסה לאתר הייעודי הקליקו כאן.

מנהל אגף מערכות המידע אמיר זיו אמר כי "מדובר בלבנה נוספת בתכנית העיר החכמה אשר נועדה לייעל תהליכים ולשפר את השירות לתושבים".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "זוהי בשורה עבור כל מי שנזקק לטופס 4 או נמצא בתהליך השלמת האישור וציון דרך נוסף בשיפור השירות לתושבים. בכך הגדלנו את השקיפות כדי שהתושב יידע בכל רגע נתון מה מצב הבקשה שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר