מתחם פרויקט הפינוי בינוי בנווה ישראל. צילום אסף אמר

רואים את הסוף: דיירי הפינוי בינוי בנווה ישראל מקווים להתפנות עד ראש השנה

בשבוע שעבר הגישו התושבים בקשה להיתר הריסה, ומקווים שיתקבל עד פסח. יו"ר ועד הדיירים אסף אמר: "אני מאמין שעם הטרקטור הראשון אצלנו גם השכנים שפוחדים מהשינוי יבינו את הערך שבהתחדשות"

פורסם בתאריך: 6.1.20 18:12

צעד נוסף בדרך למימוש תוכנית הפינוי בינוי הגדולה בשכונת נווה ישראל. בשבוע שעבר הגישו התושבים בקשה להיתר הריסה, דיפון וחפירה, שצפוי להתקבל בחודשים הקרובים ובכך יחל פרויקט הבניה במקום. הפרויקט יוקם במתחם הר מירון ובר כוכבא, ובמקום 124 דירות בשיכונים ותיקים ייבנו כ-400 יחידות דיור, יחד עם קומת מסחר וכיכר עירונית ציבורית שבה מתוכננים בתי קפה וחנויות. כמו כן, ייבנו במתחם שני גני ילדים וייסלל שביל גישה למתנ"ס החדש.

הדיירים מקדמים את הפרויקט מאז מבצע צוק איתן, בהובלת התושב ויליד השכונה אסף אמר. "בפגישה עם ראש מחלקת רישוי בעירייה, אדריכל ישי ולנסי, הוא אמר שהתוכניות שלנו טובות ושהוא צופה אישור מהיר לקבלת ההיתר. אנחנו מקווים שהיתר ההריסה יתקבל עד פסח, ואולי עוד קודם, ושעד חגי תשרי כבר יתבצע הפינוי בפועל".

הדמיית פרויקט הפינוי בינוי בנווה ישראל. הדמיה קיקה בראז אדריכלים

אתם מקדמים את התוכנית מאז 2014. 

"אחרי צוק איתן, כשנמלטנו באמצע הלילה לחדרי המדרגות עם תינוקות על הידיים הבנו שחייבים לשנות את המצב ושם הבטחתי לעצמי שבמתקפת טילים הבאה לילדות שלי יהיה ממ"ד. ביקשתי לכנס את כל ועדי הבתים ויחד הקמנו נציגות דיירים דומיננטית בראשותי. חברנו למינהלת דיירים חזקה ש.ד.י, מינינו עורך דין מקצוען ממשרד יהב ושות' ויצאנו לחפש יזם אמיץ, חברת מנרב.

"בהתחלה העירייה רצתה לעשות פרויקט במסלול עירוני, אך התמורות לדיירים היו נמוכות. בינואר 2015 התקיים מפגש של הדיירים עם מהנדס העירייה, ובאפריל 2015, ארבעה חודשים אחרי המפגש, הגענו ל-82 אחוז חתימות תוך שני מפגשים בלבד שקיימנו בהפרש של יממה. עוד לפני הפקדת התכנית הגענו למאה אחוז חתימות על הסכם מלא, שזה צעד חסר תקדים ברמה הלאומית. מאז כבר אושרה תכנית בניין עיר (תב"ע) לפרויקט והוגשה בקשה להיתר הריסה דיפון וחפירה שעם קבלתו תצא הודעה על הפינוי המיוחל".

אמר מוסיף: "מדובר בחיים חדשים למאות אנשים דבר שעורר גם את השכנים מהרחובות אלרואי הצנחנים שפנוי אלי לעזרה וכיום גם הם התאחדו יחד 135 משפחות לפרויקט חדש יש להם כבר נציגות שעזרתי להקים ויזם, חברת אאורה ישראל, שהציעה תמורות נאות במיוחד. אני מאמין שעם הטרקטור הראשון אצלנו גם האחרונים בפרויקט הסמוך שפוחדים מהשינוי יבינו את הערך של התחדשות, של להסתכל קדימה ולדאוג לדור העתיד שלנו לעתיד טוב יותר. העתיד כבר כאן והעירייה צופה אליו בתבונה וברגישות. תודה לדיירים המדהימים שלנו, לכל העוסקים במלאכה ולראש העיר על הדרך והאופטימיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    גיהנום!!!!!!!! למה על גבינו????? קניתי דירה בשכונה…. ואני הולכת לעבור בעל כורחי למרכז העיר!!!!!! אין גבול לחוצפה!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר